زیرسازی و آسفالت معابر مسکن مهر در محدوده مسکن ملی رشت
زیرسازی و آسفالت معابر مسکن مهر در محدوده مسکن ملی رشت
زیرسازی و آسفالت مسکن مهر رشت در محدوده مسکن ملی در راستای نهضت آسفالت طرح میثاق در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت،رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت با بیان اینکه در هشت ماه سال جاری ۶۰ هزار تن آسفالت توسط کارخانه شهرداری تولید شده است، اظهار کرد: بیش از ۲۶ هزار و ۶۰۶ تن آسفالت بین مناطق پنجگانه شهری رشت توزیع شده است.

امید اکبری به اختصاص بیش از ۴ هزار و ۱۴۸ تن آسفالت برای روکش معابر منطقه یک رشت در هشت ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: در مدت مذکور بیش از ۲ هزار و ۹۳۹ تن آسفالت برای معابر و خیابان های منطقه دو شهری اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به اختصاص بیش از ۷ هزار و ۸۱ تن آسفالت برای معابر و خیابان های منطقه سه شهری، بیان کرد: در مدت هشت ماه امسال مقدار بیش از ۸ هزار و ۸۹۴ تن آسفالت برای معابر و خیابان های منطقه چهار رشت اختصاص داده شده است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت از اختصاص بیش از ۳ هزار و ۵۴۲ تن آسفالت برای روکش معابر منطقه پنج شهری خبر داد و گفت: در مدت هشت ماه سال جاری حدود ۳۴ هزار تن آسفالت برای محدوده های شهری و خیابان های اصلی رشت توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری توزیع شده است.
  • منبع خبر : شهرداری رشت