اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت توسط شرکت گاز گیلان
اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت توسط شرکت گاز گیلان
شرکت گاز استان گیلان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود اقدام به بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، روز سه شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مراسم تقدیر از خیرین و حامیان آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت که با حضور کیا عاشوری فرماندار این شهرستان انجام شد، گفت: این آسایشگاه دارای ۵ موتورخانه است که تاکنون کار بهینه سازی ۲ بخش از آن به پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همین راستا افزود: عملیات بهینه سازی موتورخانه های آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان از بهمن سال گذشته آغاز شده و تاکنون بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان برای اجرای آن هزینه شده است.

جمال نیکویی با بیان اینکه هدف شرکت گاز خدمت به مردم و جلب رضایتمندی ایشان است، گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی خود، اقدامات گسترده ای از قبیل لوله کشی گاز مدارس محروم روستایی، بازسازی مزار شهدا و احداث نمازخانه بین راهی جهت رفاه حال مسافرین را به انجام رسانده است و بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت جدیدترین نمونه از این فعالیت ها است.

وی در خاتمه با قدردانی از خدمات مدیریت و پرسنل آسایشگاه گفت: بی تردید نگهداری آبرومند از سالمندان شریف در این مجموعه کار بسیار ارزشمندی است که در پیشگاه خداوند متعال دارای اجر و منزلت است و شرکت گاز برای ادامه کمک به آسایشگاه و مشارکت در این امر ثواب آمادگی کامل دارد.

همچنین در این مراسم سید علی حسینی مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با قدردانی از حرکت شایسته شرکت گاز برای بهینه سازی موتورخانه گفت: بسیاری از ابنیه و تاسیسات این آسایشگاه دارای قدمت بوده و نیاز به بازسازی دارد و امیدواریم حرکت زیبای شرکت گاز منجر به حضور و کمک سایر سازمان ها به این مجموعه شود.

در پایان این مراسم مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان و همچنین فرماندار رشت با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت گاز گیلان تشکر و قدردانی کردند.

  • منبع خبر : شرکت گاز استان گیلان