تشریح اقدامات دانشگاه در سال تحصیلی جدید
تشریح اقدامات دانشگاه در سال تحصیلی جدید
در جلسه ای که با حضور رئیس دانشگاه، معاونین و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد، اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال تحصیلی جدید تشریح شد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب ‌ا)؛ جلسه ای  با حضور  دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونین و جمعی از مدیران ستادی در سالن اجلاس ریاست برگزار شد.
در این جلسه دکتر آشوبی با اشاره به اهمیت ایجاد فضای آرام و با نشاط در دانشگاه  و جلوگیری از نارضایتی گفت:  برای ایجاد رضایت‌مندی  در وهله اول  باید  به مطالبات به حق اساتید،  دانشجویان و  کارکنان و تامین امکانات رفاهی آنان  توجه ویژه داشت.
وی ساماندهی وضعیت پرداختی‌های نیروهای شرکتی را یکی دیگر از اقدامات در سال تحصیلی جدید عنوان کرد و افزود: در این خصوص در حال رایزنی با مقامات وزارت بهداشت هستیم.
دکتر آشوبی رصد کردن فضای مجازی و مدیریت شبکه های اجتماعی جهت جلوگیری از انتشار اخبار  کذب و مطالب نادرست را نیز  مورد تاکید قرار داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بحران جمعیتی در استان بر  ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل های طرح جوانی جمعیت تاکید کرد و خاطرنشان شد: تطابق آیین نامه های داخلی با  مفاد دستورالعمل جوانی جمعیت  جهت تامین مطالبات زوجین جوان بویژه دانشجویان از اقداماتی است که باید در سال تحصیلی جدید مورد توجه قرار بگیرد.
وی برگزاری ملاقات مردمی در روزهای سه شنبه را لازم و ضروری دانست و افزود:  مدیران و مسوولان دانشگاه ملزم هستند در روزهای سه شنبه و یا یکی از ایام هفته، نسبت به برگزاری ملاقات های مردمی اقدام کنند و  پاسخگوی درخواست های مراجعه کنندگان باشند.
دکتر آشوبی قرار گرفتن دانشگاه در مسیر تعلیم و تربیت درست را یکی از اهداف نظام عنوان کرد  و افزود: دانشجویان مانند فرزندان ما هستند و در این راستا برقراری ارتباط با  خانواده های آنان  می تواند در  ایجاد آرامش و نشاط در فضای آموزشی مثمر ثمر باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان، حضور  پرشور مسوولان،  اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در انتخابات ۱۴۰۲  به دور از موضع گیری‌های جناحی را  حائز اهمیت برشمرد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان