تامین اجتماعی گیلان به مناسبت روز دختر دو طرح ویژه اجرا خواهد نمود
تامین اجتماعی گیلان به مناسبت روز دختر دو طرح ویژه اجرا خواهد نمود
اداره کل تامین اجتماعی گیلان به قید قرعه به سه نفر از دختران 18 لغایت 25 سال که در ایام دهه کرامت نسبت به انعقاد قرارداد بیمه ای در زیرگروههای دانشجویان یا زنان خانه دار اقدام نمایند هدیه خواهد داد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی سرپرست این مجموعه با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر ، با بیان اینکه دختران بالای ۱۸ سال در قالب بیمه های زنان خانه دار ، دانشجویان و حرف و مشاغل آزاد امکان انعقاد قراردادهای بیمه ای و قرارگرفتن تحت پوشش خدمات و تعهدات این سازمان را دارند اذعان داشت در سالجاری و همزمان با این مناسبت های فرخنده و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ بیمه های اجتماعی ، دو طرح ویژه توسط این اداره کل در دستور کار قرار گرفته است .

وی در این خصوص اظهار داشت : در طرح نخست سه نفر از دختران ۱۸ تا ۲۵ سال که در ایام دهه کرامت ( ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خردادماه ) به جرگه بیمه شدگان جدید تامین اجتماعی پیوسته و در قالب طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در زیرگروههای دانشجویان یا زنان خانه دار و مشاغل آزاد انعقاد بیمه نمایند به قید قرعه هدایایی دریافت خواهند نمود .

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان همچنین افزود : در طرح دوم نیز به قید قرعه سه نفر از دختران ۱۸ تا ۲۵ سال که از قبل در زمره بیمه شدگان استان قرار داشته و حداقل یکسال سابقه بیمه ای دارند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت .

کیوان مرتضوی اذعان داشت شناسایی حائزین شرایط به صورت سیستمی از طریق واکشی اطلاعات در خردادماه انجام و پس از قرعه کشی ، از نفرات برگزیده در یکی از ویژه برنامه های گرامیداشت هفته تامین اجتماعی تجلیل می گردد .

شایان ذکر است اداره کل تامین اجتماعی گیلان مشابه این اقدام را برای اولین بار در آذرماه سال ۱۴۰۰ برای بیمه شدگان گروه دانشجویان همزمان با روز دانشجو اجرا نموده است .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان