آمادگی شهرداری رشت جهت اصلاح جانمایی المان‌های شهدا در محلات و مناطق
آمادگی شهرداری رشت جهت اصلاح جانمایی المان‌های شهدا در محلات و مناطق
یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت در جلسه با رئیس کنگره هشت هزار شهید استان گیلان ضمن تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی همسو با فرهنگ ایثار و شهادت گفت: شهرداری رشت جهت اصلاح جانمایی المان‌های شهدا در سطح محلات و مناطق پنجگانه اقدام نماید.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ جلسه مشترک یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت با رئیس کنگره هشت هزار شهید استان گیلان  چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ در جلسه با حضور رؤسای سازمان‌های عمران، آرامستان، زیباسازی و مدیران مناطق ۴ و ۵ شهری برگزار شد.
سرپرست شهرداری رشت در این جلسه ابراز داشت: شهرداری رشت این آمادگی را دارد تا با همکاری سازمان سیما و منظر و سازمان فرهنگی و اجتماعی نسبت به اصلاح جانمایی المان و یادمان‌های شهدا در سطح محلات و مناطق پنجگانه شهر رشت و اجرای برنامه‌های فرهنگی همسو با فرهنگ ایثار و شهادت اقدام نماید.

یوسف یزدانی تصریح کرد: شهدای گرانقدر ما در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های بسیار زیادی داشتند و بر ما واجب است تا خلأهای فرهنگی برای پاسداشت یاد و خاطره آنها را از میان برداریم.
یزدانی با بیان اینکه مفاهیم هشت سال دفاع مقدس آنطور که باید و شاید در جامعه بازنشر و منعکس نشده است اضافه کرد: شهرداری رشت درصدد است با نصب و جانمایی المان شهدا و برگزاری انواع برنامه‌های فرهنگی فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل آینده منتقل کرده و خلأهای موجود را برطرف سازد.
  • منبع خبر : شهرداری رشت