فروغ شعله گاز در ارتفاعات لنگرود گیلان
فروغ شعله گاز در ارتفاعات لنگرود گیلان
در چهارمین روز از هفته دولت 1401، مشعل گازرسانی به 5 روستای صعب العبور و کوهستانی شهرستان لنگرود با حضور فرماندار این شهرستان، مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان گیلان در روستای لیاشوسرا برافروخته شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان،  عیسی جمال مدیرعامل  این شرکت  در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان لنگرود گفت: برای گازرسانی به این روستاها مجموعاً بیش از ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی به این ۵ روستا، مجموع روستاهای گازدار شهرستان لنگرود به ۱۵۶ روستا رسیده است، اظهار داشت: هم‌اکنون درصد بهره مندی گاز خانوارهای روستایی لنگرود به بالای ۹۹ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به سختی های فراوان اجرای این پروژه گفت: علیرغم دوری و سختی مسیر و مشکلات جغرافیایی منطقه، با تلاش شبانه روزی پرسنل و پیمانکاران شرکت گاز و همکاری همه نهادهای مرتبط، بحمدالله این طرح در زمان تعیین شده به بهره برداری رسید.

جمال نیکویی در پایان از همه مشترکین جدید گاز درخواست کرد تا با مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، شرکت گاز را در ارئه خدمات هرچه بهتر در استان یاری رسانند.

همچنین در این مراسم، محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود ضمن قدردانی از مدیریت و کارکنان شرکت گاز بجهت گازرسانی گسترده به روستاهای این شهرستان گفت: ارائه خدمات مختلف همچون گاز، آب و برق از برکات نظام جمهوری اسلامی است و باید عرضه این خدمات همانند گذشته در سراسر شهرستان ادامه یابد.

در پایان این مراسم مشعل گازرسانی به روستای صعب العبور و کوهستانی لنگرود توسط فرماندار این شهرستان برافروخته شد

  • منبع خبر : گاز گیلان