دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی
مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن دیدار با محمدتقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت، به گفتگو پیرامون مسائل صنعت برق پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان – در این نشست چگینی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جهت تخصیص اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه‌های فرسوده برق باید تلاش جمعی، در کل استان صورت پذیرد و نقش شرکت توزیع برق استان در این زمینه بسیار پررنگ می‌باشد.

نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات افزود: نیروهای خدوم شرکت توزیع برق گیلان در تمامی شهرهای استان تحت هر شرایطی همیشه آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌های خود هستند و این موضوع شایسته تقدیر است.
وی در ادامه برخی درخواست های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را مورد پیگیری قرار داد.

در ادامه مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن استماع درخواست‌های مردمی مطروحه از همکاری شایسته نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در راستای جذب اعتبارات لازم در جهت تسریع در اجرای پروژه های جاری برق رسانی، عملیات اصلاح و بهینه سازی شبکه برق تشکر و قدردانی کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق گیلان در پایان گفت: برای خدمت‌رسانی شایسته و مناسب به مردم همراهی و همدلی مشترکین لازمه و اصل مورد نیاز است و امیدواریم با تلاش و کوشش تمامی کارکنان و همگرایی مسئولان استان بتوانیم خدمت رسان مردم شریف استان به بهترین شکل ممکن باشیم.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان