۴۶ درصد مستمری بگیران استان گیلان در شهرستان رشت خدمات دریافت می نمایند .
۴۶ درصد مستمری بگیران استان گیلان در شهرستان رشت خدمات دریافت می نمایند .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از کانون بازنشستگان کارگری بازدید و با اعضای هیات مدیره این مجموعه دیدار نمود

به گزارش رشتستان به نقل از  علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با حضور در محل کانون بازنشستگان شهرستان رشت و همچنین کانون استان ، ضمن بازدید از قسمت های مختلف و دیدار با دست اندرکاران و مراجعین ، طی نشستی با اعضای هیات مدیره کانون به بحث و گفتگو پیرامون موضوعات مختلف کاری پرداختند .

ایشان حضور بازنشستگان منتخب بعنوان نمایندگان این جامعه در هیات مدیره کانونها را بیانگر مسئولیت پذیری این عزیزان برای پیگیری مطالبات و دغدغه ها و همچنین جلوه ای از تاثیرگذاری و امکان خدمت گذاری در هر سن و سالی دانسته و اظهار داشت : حمایتها و مشارکت کانونها و مجموعه تشکلها در برهه های حساس برای تامین اجتماعی ، پایداری سازمان را سبب گردیده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه پاسخگوئی و شفافیت را رسالت و وظیفه خود میدانیم ضمن تشریح برخی آمار و عملکردها ، اذعان داشت : از حدود ۱۳۸ هزار مستمری بگیر استان بیش از ۴۶ درصد یعنی جمعیتی بالغ بر ۶۴۵۰۰ نفر در حوزه شهرستان رشت قرار دارند .

علی حسین نژاد با اشاره به اجرای متناسب سازی در سالجاری ، اظهار داشت : افزایش مستمری ها در سال جاری از رشد چشمگیری برخوردار گردید که برخی عوامل بیرونی همچون افزایش قیمتها و شرایط اقتصادی سبب شد تا این رشد فزاینده زیاد برای بازنشستگان ملموس نباشد .

وی در پاسخ به سوالاتی در زمینه انتظار طولانی برای پرداخت هزینه های درمانی افزود : در نقدینگی و پرداختها در این حوزه مشکلی وجود ندارد و لیکن بدلیل تعدد زیاد اسناد پزشکی دوره رسیدگی منجر به زمانبر گردیدن فرایند شده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود ، دکتر سالاری مدیرعامل سازمان را فردی تحول گرا معرفی نمود که حضور کوتاه مدت ایشان در راس مجموعه اثرات مثبت فراوانی را بدنبال داشته است .

حسین نژاد ، صبوری و آرامش در رسیدگی به امور بازنشستگان و افراد پا به سن گذاشته را امری ضروری و از ویژگی های دست اندرکاران و متولیان در این بخش قلمداد نموده و از زحمات کانونها در این خصوص قدردانی کرد .