فرماندار ، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در میز خدمت جهادی تامین اجتماعی گیلان حضور یافتند
فرماندار ، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در میز خدمت جهادی تامین اجتماعی گیلان حضور یافتند
استقبال گسترده مقامات و مسئولین محلی شهرستان آستانه اشرفیه و همچنین روسای ادارات مختلف و فعالان تشکل های کارگری ، کارفرمایی و بازنشستگان از میز خدمت جهادی تامین اجتماعی از جلوه های باشکوه این برنامه بود .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، نهمین میز خدمت جهادی شهرستانی این مجموعه با حضور مدیرکل ، معاونین بیمه ای و روسای ادارات تخصصی در آستانه اشرفیه برگزار گردید .

استقبال خوب مردمی و حضور پرشور مسئولین و مقامات محلی و جمعی از روسای ادارات به منظور تقویت فضای تعاملاتی و پیگیری امور بیمه ای کارکنان از جلوه های باشکوه این میز خدمت بود .

دکتر ذاکر استقامتی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و مهندس نجفی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین حجت الاسلام و المسلمین طیبی امام جمعه این شهر از جمله مسئولینی بودند که در ساعات اولیه استقرار تیم مدیریتی تامین اجتماعی گیلان در میز خدمت برپاشده در شعبه تامین اجتماعی آستانه با استقبال از این طرح مردمی که به صورت ویژه در هفته دولت اجرایی گردید مراتب قدردانی خود را از این مهم اعلام نمودند .

پیگیری مطالبات مردمی از جمله کمک به کارفرمایان واحدهای تولیدی جهت تقسیط بدهی ها ، ارتقاء درمانگاه تامین اجتماعی و مشکلات پره های صیادی در بندرکیاشهر از موارد مطروحه توسط مسئولین مذکور در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی بود .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان