«در تعطیلات اخیر روزانه نزدیک به پنج میلیون لیتر بنزین در استان گیلان توزیع شد “
«در تعطیلات اخیر روزانه نزدیک به پنج میلیون لیتر بنزین در استان گیلان توزیع شد “
در آئینی که به مناسبت دهه امامت و ولایت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد ؛ کورش بالادست ، ضمن تبریک این ایام و اشاره به رشد 75 درصدی ورود مسافران به استان در تعطیلات عید قربان ، توزیع روزانه بنزین را در استان نزدیک به پنج میلیون لیتر عنوان کرد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛ مدیر منطقه همچنین  با تقدیر از تلاش بی وقفه کارکنان در ایام تعطیلات افزود : «  این میزان توزیع سوخت که تقریباً دو برابر میزان مصرف در روزهای عادی است ، با تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی و پشتیبانی ستادی شرکت انجام شده و قابل سپاسگزاری است . »
این آئین با محوریت تقدیراز چهار بازنشسته سال جاری شرکت ؛ بهروز فریزاد  با  ۳۴ سال و ۶ ماه ، سیدمحسن حسینی روزبهانی با ۳۲ سال و ۷ ماه ، رجبعلی قریب دوستکوهی ۳۷ سال و ۵ ماه وعلی اکبر نوروزیفر با ۳۶ سال و ۱۱ ماه خدمت و تقدیر از برگزیدگان مرحله نیمه نهائی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه پالایش و پخش ، ظهر امروز در ستاد شرکت برگزار شد .
کورش بالادست ، مدیر منطقه گیلان ، بازنشستگان را سرمایه های سازمان دانست و افزود : « تلاش شبانه روزی کارکنانی که امروز به مرحله بازنشستگی نائل آمده اند در زمانی که قلت تجهیزات ، نیرو ، امکانات رفاهی و آموزشی و… وجود داشت ؛ در حافظه تاریخی شرکت و همکاران ثبت خواهد شد . »
وی همچنین ضمن تبریک به برگزیده دوره نیمه نهائی مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه پالایش و پخش ، علیرضا حبیبی که موفق به کسب رتبه اول در رشته نهج البلاغه شد ؛ گفت : « خوشا به حال خانواده هایی که چنین فرزندانی پرورش داده اند ، زیرا محشور شدن با قرآن و نهج البلاغه موجب عاقبت به خیری هم در دنیا و هم در آخرت خواهد شد . »
در این آئین حجه الاسلام شوقی ، امام جماعت ستاد نیز با گرامیداشت عیدین قربان و غدیر گفت : « ما باید نسبت به حقوق اهل بیت معرفت داشته باشیم و به عبارتی دیگر باید وقتی که نماز ،قرآن و یا زیارت نامه می خوانیم با اعتقاد کامل باشد زیرا که اجر و ثواب آن برابر است با هزار بار انجام آن .  »

مراسم 10
مراسم 9
مراسم 8
مراسم 7
مراسم 5

  • منبع خبر : شرکت نفت گیلان