مراسم تجلیل از آزادگان شرکت گاز استان گیلان برگزار شد
مراسم تجلیل از آزادگان شرکت گاز استان گیلان برگزار شد
روز چهارشنبه 26 مرداد 1401، مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز با حضور مدیرعامل، معاونین، جمعی از رؤسای ستادی و امام جماعت شرکت گاز استان گیلان در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز استان گیلان ، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل این شرکت  در این مراسم آزادگان را از مهم ترین سرمایه های گاز دانست و گفت: آزادگان سرافراز بهترین سال های عمر خود را در اسارت گذراندند و با ایثار و ازخودگذشتگی نام میهن اسلامی ایران را جاودان کردند.

جمال نیکویی راه آزادگان را راهی ارزشمند و پرافتخار برای جامعه عنوان کرد و گفت: اگر امنیت و آرامشی در کشور وجود دارد مرهون رشادت ها و ازخودگذشتگی این دلاورمردان است.

وی آزادگان را الگوی جامعه بویژه جوانان دانست و اظهار داشت: همه کارکنان باید با الگوپذیری از این عزیزان درجهت خدمت به میهن اسلامی و مردم شریف بیش از گذشته تلاش کنند.

همچنین در این مراسم هر کدام از آزادگان درخصوص نحوه اسارت خود و مشکلات و مشقات دوران اسارت مطالبی را بیان کرده و اعلام آمادگی کردند تا پای جان برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی تلاش و کوشش کنند.

در پایان این مراسم از آزادگان سرافراز شرکت گاز گیلان، آقایان حسین فروتن، محسن محمودی، محمدصادق محمدی و مهدی خادم الفقراء با اهدای لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

 

 

  • منبع خبر : گاز گیلان