پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان در پی قهرمانی فوتسالیست های گیلانی تیم ملی ناشنوایان ایران
پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان در پی قهرمانی فوتسالیست های گیلانی تیم ملی ناشنوایان ایران
سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان با صدور پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران که با حضور ورزشکاران گیلانی همراه بود را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ پیام وی به شرح ذیل است:

کسب هر موفقیتی از سوی ورزشکاران مطمئنا در سایه تلاش و  پشتکار به دست می آید و درخشش ورزشکارانی با شرایط جسمانی ویژه در میادین ورزشی نشان دهنده آن است که از همت والا و اراده ای آهنین برخوردارند و در زندگی هیچگاه دست از تلاش بر نمی دارند و با امید و توکل بر خدا مسیر موفقیت را طی می کنند و بر بلندای افتخار و عزت می رسند.

 این افتخار آفرینی ها از سوی ورزشکاران توانخواه قطعا نزد اهالی ورزش و عموم جامعه بسیار ارزشمند است و همواره شایسته تقدیر و قدردانی هستند.

فتح جام قهرمانی رقابت های فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که با درخشش ملی پوشان کشورمان به ارمغان آمد ، بار دیگر نمادی از اقتدار ، انگیزه و اراده قوی جوانان ایران اسلامی را به منصه ظهور رساند و موجب شادی مردم شد.

لذا اینجانب کسب قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران و درخشش “فوتسالیست های گیلانی و ارزشمند تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران آقایان مجید کامدوست ، علیرضا نصیری نژاد ، سید علی فیاض و مربی پرتلاش آقای نعیم باقری در مسابقات آسیا و اقیانوسیه  را به آنان ، خانواده گرامیشان ، مربیان و اهالی ورزش گیلان و ایران تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برایشان سلامتی و موفقیت های بیشتر در میادین ورزشی خواستارم.

سیدمهدی خدمت بین دانا
مدیرکل بهزیستی گیلان

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان