به تامین اجتماعی تعصب داریم و با جان و دل از آن حمایت می کنیم
به تامین اجتماعی تعصب داریم و با جان و دل از آن حمایت می کنیم
محمدرسول سماکچی رئیس کانون کارفرمایی استان گیلان در نشست شورای راهبردی شرکای اجتماعی تامین اجتماعی با اشاره بر اینکه در تمام دنیا دولتها از صندوق های بیمه ای حمایت می کنند خواستار تعیین تکلیف بدهی های دولت به این سازمان گردید .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، محمد رسول سماکچی در این نشست با اشاره به اینکه تامین اجتماعی مجموعه ای عمومی و غیردولتی و صندوقی بین النسلی است اظهار داشت : کارفرمایان ، کارگران و بازنشستگان سهامداران این سازمان هستند .

وی افزود : بروکراسی کشور تامین اجتماعی را تبدیل به سازمانی دولتی نموده در حالی که در بودجه از هیچ اعتباری برخوردار نیست .

رئیس کانون کارفرمایی استان گیلان و عضو کانون عالی کارفرمایی کشور با تاکید بر اینکه در تمام دنیا دولتها از صندوق های بیمه ای حمایت مینمایند اذعان داشت اکثر صندوقهای بیمه ای کشور ورشکسته اند و دولت در بودجه برای آنها اعتبار پیش بینی میکند ولی تامین اجتماعی سرپاست و باید برای پایداری بیشتر به آن کمک نمود .

محمد رسول سماکچی با بیان اینکه ما خود را از تامین اجتماعی جدا ندانسته و به آن تعصب داریم اظهار داشت : از جان و دل از این سازمان حمایت میکنیم .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان