پیام تسلیت فرماندار رشت به مناسبت عروج مظلومانه سردار حق بین
پیام تسلیت فرماندار رشت به مناسبت عروج مظلومانه سردار حق بین
فرماندار رشت طی پیامی عروج مظلومانه سردار رشید اسلام محمد علی حق بین همرزم و همراه شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ در پی عروج سردار رشید گیلانی و افتخار جبهه مقامت محمد علی حق بین، فرماندار رشت با ارسالی پیامی این ضایعه بزرگ را محضر رهبر معظم انقلاب و مردم انقلابی شهرستان رشت تسلیت گفت.
متن پیام مهندس علی فتح اللهی به شرح ذیل است:
عروج سردار رشید سپاه اسلام جانباز سرافراز محمدعلی حق بین فرمانده سابق لشکر پرافتخار ۱۶ قدس گیلان و از فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در اثر ابتلا به بیماری کرونا را به خانواده مکرم و آحاد مردم شریف و انقلابی شهرستان رشت و همرزمان حماسه ساز وی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
این جانباز مجاهد و با اخلاص و جان برکف، عمر خود را وقف آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کرد و در عرصه‌های مختلف از دوران هشت سال دفاع مقدس تا جبهه‌های مقاومت نقشی ماندگار و بی بدیل داشت.
سردار حق بین همرزم و همراه شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی در پاسداری از اسلام و ولایت در زمره فرماندهان شاخص انقلابی و ولایتمدار بود که در میدان‌های خدمتگزاری صادقانه به میهن اسلامی گنجینه ارزشمندی برای جبهه انقلاب به شمار می‌آمد.