بازدید رئیس تامین اجتماعی ماسال از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان
بازدید رئیس تامین اجتماعی ماسال از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان
درراستای مصوبات کارگروه های رفع موانع تولید و همچنین اشتغال شهرستان ماسال ، رئیس اداره تامین اجتماعی به اتفاق روسای ادارات تعاون ، کارو رفاه اجتماعی و صنعت ، معدن و تجارت از چند شرکت تولیدی فعال در شهرک صنعتی بازدید نمودند .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، همسو با برنامه های تعاملاتی و با هدف شناسایی و بررسی مشکلات حوزه تولید و واحدهای صنعتی و در راستای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید و همچنین اشتغال شهرستان ماسال ، در یک برنامه مشترک توسط روسای ادارات تامین اجتماعی ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و صنعت ، معدن و تجارت ، تعدادی از واحدهای تولیدی صنعتی شهرک صنعتی این منطقه را مورد بازدید قرار گرفت .

در این بازدید شرکت های بازیافت گرانول ، محبوب پلاست ، پالت سازی رشیدی ، شرکت بازرگانی بازاریابان ایرانیان و دوزندگی سمیه توسط این تیم مورد بازدید قرار گرفته و در نشست هایی صمیمانه با کارفرمایان مهمترین دغدغه ها و مسائل مبتلا به مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

شایان ذکر است در این بازدیدها ، همسو با طرح فرهنگی آموزشی مشاوره های کارگاهی سازمان تامین اجتماعی ، برخی نکات بیمه ای و تکالیف کارفرمایی برای این عزیزان تشریح و با تبیین تعهدات و خدمات ، به سوالات مطروحه پاسخگوئی گردید .

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان