برگزاری جلسه هم اندیشی با محوریت نقش بسیج در مدیریت مصرف
برگزاری جلسه هم اندیشی با محوریت نقش بسیج در مدیریت مصرف
طی جلسه ای با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت توانیر و جانشین فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان به بحث و گفتگو پیرامون نقش مهم بسیج در مدیریت مصرف انرژی پرداخته شد .

به گزارش رشتستان به نقل از شرکت توزیع  برق گیلان در این جلسه مهندس مجتبی علیرضاپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت توانیر، مهندس  حسینی معاون هماهنگی امور استانهای حوزه بسیج توانیر و سرهنگ پاسدار رضا رنجبر جانشین فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان بهمراه مهندس داراب زاده مدیر شرکت برق منطقه ای گیلان، دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق استان ، مهندس محمدعلی میری نرگسی فقائم مقام مدیرعامل و فرمانده پایگاه بسیج حضرت قمر بنی هاشم (ع) بهمراه جمعی از مدیران و معاونین اینشرکت حضور داشتند .

در این جلسه مهندس مجتبی علیرضاپور اظهار داشت: حضور بسیج بسیج در تمامی عرصه ها دستاوردهای بزرگی برای ایرانی اسلامی بهمراه داشته است و همراهی آحاد مردم با این قشر خدمتگزار نشان از جایگاه بی بدیل آن دارد.

در ادامه سرهنگ پاسدار رضا رنجبر گفت: بسیج در شرایط حساس و مهم آمادگی کامل برای حضور و فعالیت دارد و این سازمان در حال حاضر که نیاز ضروری به مدیریت مصرف برق و گاز در کل کشور وجود دارد، آماده است با اعزام اکیپ هایی مصرف برق ادارات استان را مورد پایش قرار دهد.

همچنین در این جلسه مهندس داراب زاده ، دکتر محمد اسماعیل هنرمند و سایر حاضرین در جلسه ضمن تاکید بر نقش پررنگ بسیج در همکاری در راستای مدیریت مصرف برق، به اقدامات انجام شده جهت کاهش بار مصرف در استان را ارئه دادند.