مراسم دهه مبارک فجر برگزار شد
مراسم دهه مبارک فجر برگزار شد
به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مراسم دهه مبارک فجر در سالن ورزشی شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای گیلان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با تبریک دهه مبارک فجر و تسلیت درگذشت حضرت آیت ا… صافی گلپایگانی، با اشاره به کسب رتبه اول شرکت در ارزیابی عملکرد داخلی سال ۱۳۹۹ وزارت نیرو گفت: کسب رتبه اول برای دومین سال پیاپی در ارزیابی عملکرد داخلی وزارت نیرو، بطور حتم درسایه تلاش و کار شبانه روزی، علم و دانش، تعهد، تخصص، کارتیمی، خلاقیت و نوآوری به دست آمده است.
وی افزود: حفظ این موفقیت، ارتقاء و استمرار آن به یقین کاری دشوارتر بوده و همتی مضاعف را می طلبد و بار مسئولیت کارکنان شرکت را دوچندان خواهد کرد تا کارنامه درخشان افتخارات شرکت برق گیلان بیش از پیش سنگین تر و وزین تر شود.
داراب زاده گفت: با تداوم این موفقیت ها و توفیقات، دشمن را بیش از پیش نامید و مایوس خواهیم کرد و توطئه های شومشان خنثی و تلاش دشمنان را که درصدند از نظر اقتصادی به ایران اسلامی ضربه بزنند بی نتیجه خواهیم گذاشت و توسعه و تعالی روزافزون کشور عزیزمان را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا علی اصغر شیرزاد مشاور فرهنگی مدیر عامل و امام جماعت شرکت برق منطقه ای گیلان، گفت: حضرت امام خمینی(ره) با مجهز بودن به سلاح تقوی، ایمان و باورهای الهی انقلاب کرد و توانست دست ظالمان را از کشورمان کوتاه کند و انقلاب اسلامی ایران را زنده و پیروز کند.
حجت الاسلام والمسلمین شیرزاد گفت: وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل، قانونی است برای همه مسئولان نظام، تا راه و مسیر خود را گم نکنند و مسئولان باید با نگاه به ساده زیستی امام، ساده زندگی کنند و همه توانشان را جهت خدمت به مردم شریف و فهیم ایران اسلامی به کار ببرند.
مشاور فرهنگی مدیر عامل با اشاره به درگذشت حضرت آیت ا… صافی گلپایگانی گفت: ایشان دانشمند و عارفی بزرگ بوند و فقدان او در واقع رخنه ای در عالم بوده است.
وی با اشاره به مقام والای مادر و زن گفت: در قرآن آیات متعددی در خصوص مقام والای مادر و زن وجود دارد و سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت با خدمت به پدر و مادر و دعای خیر آن ها به دست خواهد آمد.
شایان ذکر است که در این مراسم، لوح سپاسی به فعالان بخش نماز و سلامت، خانواده معظم شهدا (فرزندان و همسران شهدا) و بانوان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا س (روز زن) تقدیم شد.

  • منبع خبر : برق منطقه ای گیلان