گزارش عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در هفته دولت
گزارش عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در هفته دولت
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گزارش عملکرد خود را از واحدهای مختلف به مناسبت هفته دولت تشریح کرد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛  افتتاح دو پروژه بهره برداری از جایگاههای کشاورز سیاهکل و پور اسماعیل در ارتفاعات اسپیلی از اقداماتی بود که با شروع هفته دولت انجام شد .

حضور معاون وزیر نفت ، سالاری و مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی ، نژادعلی  در منطقه ، دیدار رئیس امور ایثارگران پالایش و پخش ، نوری و رئیس ایثارگران پخش فرآورده های نفتی ، میرکاظمی با کارکنان ایثارگر ، بازدید و تجلیل از خانوده شهید رضا نوری از اقدامات این شرکت در هفته دولت بود .

دریافت لوح تقدیر مدیر منطقه از استاندار ، عباسی و فرمانده سپاه قدس گیلان ، عبدا… پور به مناسبت هفته دولت ، برگزاری جلسه مانور دورمیزی واکنش در شرایط اضطراری با حضور مقامات امنیتی و انتظامی استان ، اهدای ۲۸ واحد خون توسط کارکنان این شرکت به سازمان انتقال خون و صعود تیم کوهنوردی منطقه به ارتفاعات ۲۷۰۰ متری قله لاسه سر ماسوله از دیگر مواردی است که می توان در هفته دولت از آن نام برد .

همچنین تجدید میثاق کارکنان این شرکت با شهدا و حضور در مزار شهدای گمنام ، بازدید مسئولین واحدها از میز خدمت جهادی در راستای نهادینه کردن فرهنگ مردم سالاری و شرکت در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر در مصلی رشت نیز از دیگر اقدامات این شرکت در هفته دولت بود .

مانور دورهمی 3

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان