مدیرکل نوسازی مدارس گیلان به همراه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان از پروژه های در حال احداث و نیمه تمام آموزشی بازدید نمودند
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان به همراه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان از پروژه های در حال احداث و نیمه تمام آموزشی بازدید نمودند
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان به همراه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان در روز سه شنبه مورخ 9 اسفند 1401 از پروژه های در حال احداث و نیمه تمام آموزشی بازدید نمودند.

به گزارش  پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان روز سه شنبه مورخ ۹ اسفند ۱۴۰۱ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان به همراه دکتر شراره کاوسی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از روند احداث و تکمیل پروژه های آموزشی شهرستان رشت بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند.

مهندس دقیق در این بازدید ضمن قدردانی از اهتمام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و عزم جدی دولت محترم به موضوع مهم مدرسه سازی، افزود: تامین زیر ساخت های آموزشی ایمن و در شان دانش آموزان عزیز مهم ترین رسالت این اداره کل بودi و در این راستا با تمام توان در تلاش  جهت ارتقاء زیر ساخت های فضاهای آموزشی استان هستیم.

وی با تشریح عملکرد و فعالیت های نوسازی مدارس و تببین موانع و مشکلات موجود از حمایت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صمیمانه تشکر نمود.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با بیان اهمیت معماری مدارس، اذعان داشت:  خوشبختانه در چند سال اخیر با تلاش های صورت گرفته شاهد احداث بناهای آموزشی با معماری شاخص در گیلان هستیم.

وی با اشاره به برخی دیگر از اقدامات انجام شده در حوزه مدرسه سازی، تصریح نمود: نام‌گذاری کلاس‌های درس در مدارس به نام مشاهیر گیلان و احداث کتابخانه های محله محور از اقدامات پسندیده و ماندگار همکارانم در حوزه توسعه فضاهای آموزشی است.

گفتنی است دکتر کاوسی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان از پروژه های ۱۲ کلاسه مبرهن رشت، هنرستان برکت فاطمه ملک زاده و کانون فرهنگی تربیتی  زنده یاد اکبری مقدم رشت بازدید و از روند احداث پروژه ها و فعالیت‌های صورت گرفته ابراز خرسندی نمودند.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان