اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال
اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در آستانه چهارشنبه سوری با طرح نکات ایمنی گفت: برای پیشگیری از حوادث احتمالی باید نکات ایمنی در حوزه انرژی برق را رعایت کرد تا مراسم چهارشنبه سوری بدون حادثه و بروز خاموشی پشت سر گذاشته شود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان -مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان تاکید کرد: ضروری است شهروندان گرامی از روشن کردن آتش در داخل پارکینگ مسقف، زیر سیم های برق و کنار تاسیسات و اتاقک های برق فشار قوی بطور جدی خودداری کنند.

مهدیزاده افزود : به منظور جلوگیری از وقوع خاموشی از پرتاب کردن مواد آتش زا مثل فشفشه، بالن و … بر روی شبکه ها و تاسیسات برقی جداً خودداری شود.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: اکیپ های عملیاتی اینشرکت همانند سالیان گذشته آماده مقابله با خاموشی های احتمالی هستند و همکاری و همراهی مردم شریف استان موجبات پیشگیری از حوادث و خاموشی ها را فراهم خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه طی سالیان اخیر در روز چهارشنبه آخر به دلیل برخی سهل انگاری ها خاموشی هایی در حوزه شبکه های فشار ضعیف و متوسط حادث شده است که قطع برق چند ساعته را به وجود آورده است، از این رو و با توجه به اهمیت برق در زندگی، رفاه و آسایش مردم در خواست همکاری مجدانه شهروندان در پیشگیری از حوادث در حوزه برق را داریم.

مهدیزاده در پایان گفت: از مشترکین محترم خواهشمندیم هرگونه مشکل و خاموشی برق را از طریق اپلیکیشن برق من و شماره تلفن ۱۲۱ به این شرکت اعلام کنند.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان