ورزش و تربیت بدنی نمادی از پویایی و تحرک در جامعه و سبب نشاط اجتماعی و رشد و بالندگی یک کشور است
ورزش و تربیت بدنی نمادی از پویایی و تحرک در جامعه و سبب نشاط اجتماعی و رشد و بالندگی یک کشور است
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان طی پیامی روز تربیت بدنی را به مدیران ، دست اندرکاران و فعالان این حوزه و تمامی ورزشکاران تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در این پیام آمده است :

ورزش و فعالیتهای بدنی نمادی از پویایی ، تحرک و تلاش در جامعه بوده و دست اندرکاران این حوزه نقشی حائز اهمیت در نشاط اجتماعی و زمینه سازی برای رشد و بالندگی یک کشور دارند .

۲۶ مهرماه (( روز تربیت بدنی )) بهانه و فرصتی برای پاسداشت تلاشها و خدمات مدیران و دست اندرکارانی است که با اتخاذ تدابیر مناسب و برنامه های مدون در اشاعه و ترویج این بستر بصورت همگانی و حرفه ای گام برمیدارند .

بی تردید قدردانی اززحمات و کوششهای مبذول شده این عزیزان که ماحصل آن فرهنگ سازی و نهادینه نمودن این مهم و افتخارآفرینی و حضور قهرمانان استانی در عرصه های ملی و بین المللی است یک تکلیف بوده و هرگونه حرکت سازنده برای تعالی و رونق بخشیدن این عرصه جهت هدفمندتر نمودن برنامه های ورزش و جوانان این آب و خاک قابل ستایش و تجلیل میباشد .

تاکیدات صورت گرفته در احادیث و روایات دینی برای اختصاص زمانی جهت ورزش و توجه به سلامتی و ورزیدگی بدنی و همچنین توجه ادیبان و شعرا و نویسندگان به این مقوله همگی بیانگر اهمیت و جایگاه ورزش در زندگی بوده و در دنیای امروز این مقوله بمنزله یکی از شاخص های مهم در توسعه و ابزاری کلیدی و زیربنایی جهت ارتقاء و تعالی قلمداد میگردد

لذا با تبریک این مناسبت به تمامی دست اندرکاران و ورزشکاران  سلامتی ، شادکامی و تداوم توفیق برای همه عزیزان از یزدان پاک آرزومندم .

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان