شهرداران و دهیاران در پروژه “جی.نف” گیلان مشارکت فعالانه داشته باشند
شهرداران و دهیاران در پروژه “جی.نف” گیلان مشارکت فعالانه داشته باشند
مدیرکل پست گیلان گفت: ضرورت دارد شهرداران و دهیاران برای تسریع در تکمیل پروژه ملی "نظام نشانی استاندارد" مشارکت فعالانه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از ایسنا – محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان دوشنبه، ۱۳ آذرماه در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پست استان در خصوص پیشبرد پروژه ملی جی.نف، اظهار کرد: پس از احیای کارگروه‌های جی.نف به ریاست فرمانداران در شهرستان‌های استان، جلسات متعددی جهت هم افزایی و جلب مشارکت شهرداران و دهیاران برای تسریع در تکمیل این پروژه برگزار شده است.

وی افزود: دو شاخصه مهم شامل نامگذاری معابر فاقد نام و نصب پلاک نشانی اماکن برای تسریع در تکمیل پایگاه داده املاک الزامی خواهد بود لذا ضرورت دارد شهرداران و دهیاران برای تسریع در تکمیل پروژه ملی “نظام نشانی استاندارد” مشارکت فعالانه داشته باشند.

مدیرکل پست گیلان و دبیر کارگروه تخصصی جی.نف استان در ادامه، با بیان مزایای پروژه ملی جی.نف تصریح کرد: با استفاده از سامانه کد پستی و پایگاه داده املاک امکان مکان یابی برای توسعه حمل و نقل عمومی، گسترش فضای سبز و تاسیس مکان‌های ورزشی مبتنی بر جامعه هدف وجود خواهد داشت که این اطلاعات می‌تواند به عنوان ابزاری در تصمیم گیری‌های مدیران شهری جهت توزیع متوازن منابع مورد استفاده قرار گیرد.

موسی فکور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز، با تاکید بر تکمیل پروژه ملی جی.نف در استان اظهار کرد: در اسرع وقت جلسات کارشناسی با حضور شهرداران و مسئولین ذیربط جهت بررسی نحوه تخصیص منابع و تسریع در تکمیل این طرح در استان برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : ایسنا