دیدار نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل بهزیستی گیلان
دیدار نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل بهزیستی گیلان
صبح روز سیزدهم تیرماه، مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر ریاست اداره بهزیستی رشت با سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان و مژگان اخوان رئیس بهزیستی شهرستان رشت دیدار و در خصوص رسیدگی به نیازهای توانخواهان و امورات جامعه هدف بهزیستی گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان – در این دیدار سید مهدی خدمت بین دانا مدیر کل این سازمان ضمن اشاره به مشکلات و تشریح نیازهای مددجویان تحت پوشش بهزیستی ،ساخت پروژها ی نیمه تمام مسکن مددجویی را از الویت های سازمان بهزیستی خواند و گفت: با پیگیری های مداوم و بررسی موانع ساخت مسکن مددجویی درصدد این هستیم که پروژهای نیمه تمام هرچه زودتر به پایان برسند تا مددجویان بهزیستی بتوانند درمنازل خود ساکن شوند.

وی در ادامه موضوع ودیعه مسکن مددجویان را یکی دیگر از موارد مهم بهزیستی دانست و اظهار داشت: همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم مشکلات ودیعه مسکن مددجویان بهزیستی به ویژه خانواده های چند معلولی را با توجه به اعتبار سازمان برطرف کنیم.

مدیرکل بهزیستی گیلان در ادامه افزود: با توجه به درخواست بالای متقاضیان و محدود بودن بود اعتبار سازمان نیاز است تا سایر دستگاه های اجرایی مربوطه و همچنین خیرین نیکوکار نیز بیش از پیش یاری گر مددجویان بهزیستی باشند.

در پایان این دیدارمهندس کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان رشت نیز آمادگی کامل خود را برای هماهنگی پیرامون هرگونه همکاری جهت رفع مشکلات توانخواهان و مددجویان بهزیستی اعلام نمود و گفت: در مسیر خدمتگزاری صادقانه به مردم علی الخصوص مددجویان بهزیستی از هیچگونه کمک و تلاشی دریغ نخواهم کرد.

وی همچنین بر همکاری بیشتر سایر نهادهای اجرایی استان با سازمان بهزیستی گیلان تاکید کرد و اظهار داشت : همکاری با سازمان بهزیستی مصداق کمک به هم نوع است که نتیجه این همکاری ها منجر به کاهش آسیب های اجتماعی و روانی در جامعه خواهد شد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان