سفر یک روزه مدیرکل نوسازی مدارس گیلان به شهرستان سیاهکل
سفر یک روزه مدیرکل نوسازی مدارس گیلان به شهرستان سیاهکل
علی دقیق مدیر کل نوسازی مدارس گیلان روز دوشنبه 4 دی ماه 1402 به همراه محمد حسین رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش و امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی طی سفر یک روزه به شهرستان سیاهکل تعدادی از مدارس و فضاهای آموزشی این شهرستان را از نزدیک بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان، مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در حاشیه بازدید از این فضاهای آموزشی در گفتگو با برخی از اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به امر مقدس مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری، ابراز داشت: نهضت و جهش مدرسه سازی در این دولت به خوبی تحقق یافته است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه مدارس در سند تحول بنیادین، تصریح نمود: مدرسه در سند تحول بنیادین محور و بنیاد اصلی تعلیم و تربیت و پایه و اساس هر رویداد فرهنگی و تربیتی تعریف شده و می تواند جلوه‌ای از تحقق مراتب حیات طیبه باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با پرداختن به سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴، افزود: افتخاری بزرگی است که بتوانیم با احداث مدارس ایمن و استاندارد، ترسیم‌گر ایرانی توسعه‌یافته باشیم.

وی با بیان توجه ویژه دولت مردمی به مناطق محروم، اظهار داشت: احداث فضا، تجهیزات ایمن و استاندارد در مناطق کم برخوردار از موضوعات مهم و جدی نوسازی مدارس می باشند.

گفتنی است مدارس شهید طالقانی دوستلات، مدرسه دخترانه فرزانگان تازه آباد و مدرسه متوسطه پسرانه ثامن الائمه تازه آباد شهرستان سیاهکل از جمله فضاهای آموزشی بودند که مورد بازدید مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان قرار گرفتند.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان