جلسه شورای اداری و آئین تجلیل از کارمندان و کارگران نمونه
جلسه شورای اداری و آئین تجلیل از کارمندان و کارگران نمونه
جلسه شورای اداری شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بمنظور تشریک مساعی برای ارتقاء سطح خدمت رسانی و آئین تجلیل از کارکنان نمونه شرکت، با حضور محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل، جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان توزیع برق گیلان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان در این جلسه شورای اداری مهدیزاده  مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان به تبیین چالش ها و اهداف شرکت پرداخت و خاطرنشان کرد: باید با برنامه مدون و کارشناسی نسبت به پایش شبکه های توزیع اقدام شود به نحوی که با شناسائی نقاط حادثه خیز و قابل بهبود شبکه نسبت به ترمیم و مقاوم سازی آنها، با در دستور کار قرار دادن برنامه ها و پیگیری مستمر آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : استفاده از تمامی ظرفیتها جهت پیشبرد اهداف تبیین شده شرکت توانیر وتلاش حداکثری جهت تعریف فرآیندها وارائه خدمات به صورت غیر حضوری به مشترکین و متقاضیان از جمله اهداف این شرکت خواهد بود.

وی برخورداری از برق مستمر و پایدار را حق همه شهروندان و مشترکین برق دانست و بر لزوم همکاری ،تعامل و هم افزایی کارکنان این شرکت برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم تأکید کرد.

همچنین مهدیزاده در بخش تجلیل از کارکنان نمونه خاطرنشان کرد: تمامی شرکتها و سازمانها به دنبال افزایش کارایی و اثر بخشی هستند تا از این طریق با افزایش بهره وری ، منافع شرکت را افزایش دهند و با کمترین هزینه و انجام کارهای درست سازمان را به هدف نزدیک کنند و بدیهی است که این موارد با نیروی انسانی ماهر و متعهد براحتی قابل دسترس خواهد بود.

وی در ادامه گفت: انتظار از کارمند نمونه این است که اهداف سازمان برایش مهم باشد و منافع سازمان را در الویت اقدامات و انجام امور قرار دهد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود:  کسانی که نمونه هستند سعی می کنند دامنه دانش و مهارت خود را ارتقاء دهند و همواره در انجام کارهای خود منظم و دقیق باشند و دانش و سرمایه های معنوی خود را به دیگران انتقال دهند.

مهدیزاده گفت:اعتقاد قلبی من این است که همه کارکنان این شرکت نمونه هستندو اینجانب به وجود چنین نیرو های خدوم و زحمت کش که ایثارگرانه در شرکت  برای خدمت رسانی به مردم شریف استان گیلان تلاش می کنند افتخار می کنم.

گفتنی است طی این گردهمایی جمعی از معاونین و کارکنان امورهای اجرایی نیز به بیان نظرات مربوط به حوزه کاری و چالش های موجود پرداختند و در پایان از کارمندان و کارگران نمونه توزیع برق گیلان با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.   

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان