رقابت های شطرنج لیگ های گیلان پایان یافت
رقابت های شطرنج لیگ های گیلان پایان یافت
رقابتهای شطرنج لیگ های برتر, دسته یک و دسته دوم باشگاه های استان گیلان با معرفی تیم های برتر در رشت خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از ایرنا، در رقابتهای شطرنج لیگ برتر باشگاه های استان گیلان که با حضور ۱۲ تیم در رشت و به صورت دوره ای و متمرکز برگزار شد، تیم شطرنج مشاور املاک پدرافزون با کسب ۱۸ امتیاز و پوئن شکنی ۳۱.۵ به مقام قهرمانی دست یافت.

همچنین تیم شطرنج انبوه سازان کاسپین نوین با کسب ۱۸ امتیاز و پوئن شکنی ۳۰ به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شطرنج درفک راه ایمن شمال با کسب ۱۷ امتیاز مقام سوم لیگ برتر گیلان را تصاحب کرد.

در رقابت های شطرنج قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان نیز که با حضور ۱۲ تیم در رشت پیگیری شد، سرانجام تیم املاک فردوس آستانه اشرفیه با کسب ۲۰ امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

همچنین تیم شطرنج عصر برنز لاهیجان با کسب ۱۹ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم شطرنج چرم آفتابگردان روی سکوی سوم مسابقات شطرنج لیگ دسته اول گیلان قرار گرفت.

در رقابتهای شطرنج لیگ دسته دوم باشگاه های استان گیلان که با شرکت ۲۴ تیم برگزار شد, تیم پیشگام رشت با کسب ۲۲ امتیاز توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

همچنین تیم شطرنج دخانیات با کسب ۱۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم هیات شطرنج ماسال نیز عنوان سوم این رقابتها را به خود اختصاص داد.

  • منبع خبر : ایرنا