دیدار معاون برنامه ریزی و مالی مرزبانی استان گیلان با مدیرکل بهزیستی گیلان
دیدار معاون برنامه ریزی و مالی مرزبانی استان گیلان با مدیرکل بهزیستی گیلان
صبح روز بیست و نهم تیرماه، سرهنگ عدالت زیبنده معاون برنامه ریزی و مالی مرزبانی استان گیلان با حضور در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان با سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا در این دیدار ضمن تشریح گزارش فعالیتهای سازمان بهزیستی و اقدامات انجام شده این نهاد عنوان کرد: سازمان بهزیستی به عنوان متولی اصلی کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه همواره در صدد است تا از طریق تعامل و رایزنی با نهادهای اجرایی استان بسیاری از آسیبهای اجتماعی را کاهش دهد.

وی در ادامه به همکاری موثر و نتیجه بخش بهزیستی با نیروهای نظامی استان اشاره کرد و گفت: این ظرفیت و آمادگی از سوی سازمان بهزیستی فراهم است تا با انجام هماهنگی های لازم، برنامه های آموزشی و کاربردی با حضور اساتید و کارشناسان متخصص در جهت اقدامات پیشگیرانه آسیب های اجتماعی در زمینه مضرات سوء مصرف مواد مخدر برای سربازان در محیط های نظامی ارائه شود.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان ضمن ابراز امیدواری از همکاری و همیاری سازمان بهزیستی با نیروهای نظامی استان خاطر نشان کرد: تعامل و همیاری کلیه دستگاه های کشوری و لشکری با سازمان بهزیستی به منزله کاهش آسیبهای اجتماعی و فراهم نمودن شرایطی بهتر برای افراد آسیب پذیر جامعه است و می بایست در خصوص حل معضلات اصلی جامعه همه نهادها با یکدیگر تعامل داشته باشند.

همچنین سرهنگ عدالت زیبنده نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی از اقدامات و فعالیتهای مددکارانه کارکنان بهزیستی تشکر و قدردانی کرد و آمادگی نهاد فرماندهی مرزبانی استان گیلان در جهت همیاری و تعامل تنگاتنگ با بهزیستی استان گیلان را اعلام نمود.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان