لزوم نگاه توسعه ای به بازار به منظور افزایش ترافیک پستی
لزوم نگاه توسعه ای به بازار به منظور افزایش ترافیک پستی
جلسه شورای اداری پست گیلان با حضور مدیر کل ، رؤسای ادارات پست شهرستانها و مسئولین واحدهای ستادی برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان  ، جلسه شورای اداری پست گیلان با حضور رؤسای ادارات شهرستانهای تابعه و مسئولین و کارشناسان واحدهای ستادی پست گیلان برگزار شد .

محمد حسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان در این جلسه که با محوریت  بررسی عملکرد ترافیک و درآمد ادارات پست شهرستانهای استان ، پایش ترافیک دفاتر بخش خصوصی ، توسعه بازارهای جدید و نگهداشت بازار موجود برگزار شد اظهار داشت : نگاه توسعه ای به بازار به منظور جذب ترافیک پستی مورد توجه رؤسای ادارات قرار گیرد .
وی با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستانهای استان در حوزه محصولات بومی محلی و صنایع دستی بر لزوم برند سازی محصولات و ایجاد بازارهای  الکترونیک با مشارکت فعالان حوزه تجارت الکترونیک  تأکید کرد و افزود : طی هماهنگی های بعمل آمده با کارخانجات چای درصدد هستیم نسبت به حذف واسطه گری و ارسال تولیدات از درب کارخانه به مصرف کننده نهایی اقدام کنیم .
هوشنگی  از آمادگی پست گیلان برای برگزاری جلسه سندیکای چای خبر داد و افزود :  در راستای حمایت از تولید کنندگان ، برند سازی محصولات بومی و ارسال آن به اقصی نقاط کشور ، پست گیلان آمادگی دارد نسبت به گسترش همکاری های با تولید کنندگان این محصول استراتژیک اقدام نماید .

مدیر کل پست گیلان با اشاره به ارائه خدمات نیابتی به سایر سازمانها و دستگاهها بر لزوم توسعه و انعقاد قراردادهای تبصره ۴۰ تأکید کرد و عنوان داشت : ضرورت دارد رؤسای ادارات شهرستانها نسبت به جذب این نوع قراردادها  اهتمام ویژه داشته باشند .

وی با توجه به الزامات قانونی موجود برای پیاده سازی پروژه بهنگام سازی اطلاعات مکانی د ر استان ،   پیگیری رؤسای ادارات پست شهرستانها برای برگزاری جلسات کارگروه “جی نف” با فرمانداران شهرداران و بخشداران مناطق را خواستار شد .

در ادامه جلسه کارشناسان ستادی پست گیلان نسبت به تحلیل عملکرد ۴ ماهه ادارات پست شهرستانها در حوزه های قراردادی و ترافیکی پرداخته و تصمیمات لازم برای بهبود و ارتقاء سهم ترافیکی استان اتخاذ شد .

  • منبع خبر : پست گیلان