تامین منابع ملی پروژه‌های عمرانی حق شهر رشت و شهروندان آن است
تامین منابع ملی پروژه‌های عمرانی حق شهر رشت و شهروندان آن است
نادر حسینی سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه بررسی مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر که چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ با حضور سه نماینده شهرستان رشت در مجلس، رییس و دیگر اعضای شورای اسلامی، شهردار رشت و معاونین ایشان برگزار شد اظهار داشت: در بودجه امسال شهرداری رشت در حوزه حمل و نقل شهری پیش‌بینی‌های خوبی به عمل آمده است که با اجرای پروژه‌های آن بخشی از مشکلات شهر را مرتفع خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_حسینی تصریح کرد: مردم شهر رشت برای استفاده از حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌های شهری واقعا در مضیقه هستند که امیدوارم با کمک نمایندگان شهر و با استفاده از ظرفیت‌های ملی بتوانیم این مشکلات را کاهش دهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت جذب سرمایه‌گذاری برای شهر رشت را یک ضرورت خواند و ادامه داد: شهر رشت در حوزه خرید ماشین‌آلات شهری تاکنون از ظرفیت ملی استفاده نکرده است و این در حالی است که ناوگان حمل و نقل عمومی شهر فرسوده شده و تا قبل از فرا رسیدن فصل سرد سال نیازمند احیاست.
حسینی تامین و جذب منابع ملی بر اساس آنچه که در قانون پیش‌بینی شده است را برای اجرای پروژه‌های عمرانی حق شهر رشت و شهروندان آن دانست و گفت: پروژه‌های بازگشایی از پروژه‌های مهم شهر رشت هستند و از نمایندگان رشت در مجلس میخواهیم برای مانع‌زدایی از روند اجرای این پروژه‌ها و سایر پروژه‌های شهری حمایت لازم را به عمل آوردند.
وی ابراز داشت: رییس جمهور در سفر به گیلان از دو رودخانه شهر رشت بازدید به عمل آوردند اما تاکنون و متاسفانه در جهت احیا این دو رودخانه کاری انجام نگرفته و اعتباراتی جذب نشده است.
  • منبع خبر : شهرداری رشت