بیش از ۵٫۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱٫۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط در سطح این شهرستان احداث شده است.
بیش از ۵٫۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱٫۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط در سطح این شهرستان احداث شده است.
خلیلی زاده عنوان کرد: تا پایان مهر ماه 38 پروژه برای رفع ضعف برق مشترکین به اجراء درآمد و تلاش خواهد شد این موضوع تا پایان سال با جدیت پیگیری شود.

به گزارش رشتستان به نقل از توزیع نیروی برق گیلان، مدیر توزیع برق شهرستان سیاهکل اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان مهر ۹۹ علیرغم بودجه های انقباضی و همه گیری بیماری کوید ۱۹ ، درراستای تامین برق پایدار برای مردم شریف شهرستان بیش از ۶ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شد و تلاش می شود با برنامه ریزی مناسب و پس از جذب اعتبارات لازم بازسازی شبکه های فرسوده با سرعت و جدیت انجام پذیرد تا در طول سال به ویژه در زمان وقوع بحران های جوی کمترین مشکل برای مشترکین محترم اتفاق بیفتد.

مهندس خلیلی زاده افزود:در راستای واگذاری انشعاب برق به متقاضیان جدید از ابتدای سال تا پایان مهرماه ۸۸۳ مشترک جدید به مشرکین امور توزیع برق سیاهکل افزوده شد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران امور توزیع برق سیاهکل بیش از ۵٫۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱٫۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط در سطح این شهرستان احداث شده است. همچنین از ابتدای سال جاری۱۲ دستگاه ترانسفورماتور نصب و تعداد ۴ دستگاه ترانسفورماتور برق تعمیر و افزایش قدرت یافت.

مدیر توزیع برق شهرستان سیاهکل تاکید کرد: با پیگیری همکاران و اجرای طرح جهادی وصول مطالبات، درصد وصول مطالبات در کل شهرستان  ۹۶ درصد بوده که با تلاش هر چه بیشتر و استفاده از تمام ظرفیتها جهت افزایش درصد وصولی در زمان باقی مانده تا پایان سال تلاش خواهد شد.

وی در خاتمه ضمن تشکر از مردم و مسئولین این شهرستان در همراهی امور توزیع برق سیاهکل برای انجام پروژه ها و خدمت رسانی به مردم گفت: برای مجموع اقدامات مذکور تا پایان مهر سالجاری بیش از ۵۲ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است و تلاش  همه همکاران شرکت توزیع برق به منظور  تحقق شعار تلاش بی منت ، تامین برق پایدار ، آسایش و رفاه مشرکین میباشد  ،لذا در راستای ارائه خدمات غیر حضوری ، توانیر اقدام به تهیه یک نرم افزار جامع با نام سامانه برق ایران (برق من) نموده که مشترکین گرامی می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق گیلان نسبت به دانلود و نصب این اپلیکیشن اقدام و از خدمات آن به بهترین نحو بهره مند شوند.