اسامی منتخبان شورای شهر رشت اعلام شد
اسامی منتخبان شورای شهر رشت اعلام شد
منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی در شهر رشت معرفی شدند.

علی فتح‌اللهی فرماندار رشت از اعلام منتخبان شورای شهر رشت خبر داد و اظهار داشت: محمدحسین واثق کارگرنیا با ۱۱ هزار و ۹۰۴ رأی، رضا عاشری با ۱۱ هزار و ۳۴۸ رأی و علیرضا تاج شهرستانی با ۱۰ هزار و ۹۷۸ رأی به ترتیب ۳ منتخب اول شورای اسلامی شهر رشت شدند.

فرماندار رشت افزود: مجید عزیزی با ۱۰ عزار و ۸۶۹ رأی، هادی رمضانی با تعداد آرای ۱۰ هزار و ۸۰۴، سیدحسین رضویان با ۱۰ هزار و ۴۶۸ و سید امیرحسین علوی با ۹ هزار و ۹۶۸ رأی از دیگر منتخبان مردم رشت برای عضویت در شورا هستند.

رئیس ستاد انتخابات رشت گفت: مهدی نوری هریس با ۹ هزار و ۹۳۴ رأی، مسعود عباس‌نژاد با تعداد آرای ۸ هزار و ۸۱۴، سیدشمس شفیعی با ۸ هزار و ۷۶۹ رأی و نادر حسینی با تعداد آرای ۸ هزار و ۱۹۴ رأی منتخبان دوره ششم شورای شهر رشت هستند.

وی افزود: همچنین اعضای علی البدل ششمین دوره شورای شهر رشت نیز به ترتیب حسن کریمی با ۷ هزار و ۴۵۳ رأی، محسن سماکچی با ۷ هزار و ۱۸۱ رأی و محمدحسن عاقل‌منش با ۶ هزار و ۸۹۷ رأی هستند.

فتح‌اللهی عنوان کرد: امید حبیبی با تعداد آرای ۶ هزار و ۷۷۷، مریم گیلان‌پور با ۶ هزار و ۳۲۳، محمد محمودیان با ۶ هزار و ۲۴۹ رأی و قنبر همتی با ۶ هزار و ۲۳۲ رأی از دیگر اعضای علی‌البدل شورای شهر رشت هستند.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم