برگزاری نشست آموزشی با عنوان « زیست عفیفانه در تحکیم بنیان خانواده » در پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان
برگزاری نشست آموزشی با عنوان « زیست عفیفانه در تحکیم بنیان خانواده » در پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان
به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب نشست آموزشی با عنوان « زیست عفیفانه در تحکیم بنیان خانواده » در پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : در این مراسم ساجده قادری ،کارشناس ارشد علوم قرآن و حدیث ، مدرس دانشگاه و مشاور مزاج شناسی ، به آموزش نکات تخصصی و کاربردی با جایگزینی زندگی ایرانی اسلامی و تاثیر این رویکرد بر سلامت جسم و روح در خانواده و تحکیم بنیان خانواد پرداخت .
وی  با اشاره  به اینکه در احادیث مختلف آمده است که زن ریحانه است و خداوند در سوره قصص و مریم به ارزش والای زن اشاره کرده است ، افزود : «  سلامت زن در خانواده نقش اساسی و تعیین کننده ای در موفقیت فرزندان دارد و سبک زندگی سالم تعیین کننده یک خانواده سالم است و این مهم با رعایت نکات و آموزه های اسلامی به دست می آید . »
قادری همچنین اظهار داشت : « داشتن خواب خوب و کافی ، تغذیه درست  ، توجه به مسائل روحی -معنوی ، ورزش ، موسیقی و رایحه درمانی  برای داشتن حال خوب  مادر به عنوان رکن و اساس خانواده بسیار موثر بوده و با انتقال به سایر اعضای خانواده  موجب تحکیم بنیان خانواده می شود . »
در این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب پاورپوینتی شامل تاریخچه عفاف و حجاب و معرفی شاغلین زن منطقه توسط ، ائمه عموئی ، مسئول عفاف و حجاب منطقه ، پرزنت شد و همچنین از الهام بخشی نژاد ، مسئول سابق عفاف و حجاب نیز تقدیر شد .
مدیر منطقه گیلان ، مجتبی شکوری ، نیز با حضور در پایان این مراسم ضمن سپاسگزاری از واحدهای روابط عمومی ، آموزش و کمیته صیانت از عفاف و حجاب منطقه بابت برگزاری این مراسم  ضمن تقدیر از بانوان شاغل منطقه به خاطر رعایت هنجارها و الگوهای اخلاقی بر استمرار این جلسات جهت تقویت و اصلاح رفتارهای دینی و ترویج آن در سطح منطقه و خانواده های آنان تاکید کرد .

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان