در آستانه اعیاد شعبانیه مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با خانواده معظم شهید قلی پور در رشت دیدار نمود
در آستانه اعیاد شعبانیه مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با خانواده معظم شهید قلی پور در رشت دیدار نمود
در آستانه اعیاد شعبانیه مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان با خانواده معظم شهید قلی پور در رشت دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان در آستانه اعیاد شعبانیه و میلاد با برکت حضرت امام حسین(ع) سرور و سالار شهیدان پیش از ظهر چهارشنبه مورخ ۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ در راستای تکریم از خانواده های معظم شهدا و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان به همراه مهندس عظیم امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی با حضور در منزل شهید فتح اله قلی پور از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس با خانواده مکرم ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

وی در این دیدار صمیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا والامقام و با اشاره به ایثار، از خودگذشتگی و اخلاص شهدا، گفت: از خود گذشتگی و دلدادگی شهدا درس بزرگی برای همگان به ویژه خدمتگزاران جامعه اسلامی می باشد.

 مهندس دقیق با بیان اینکه صبر و استقامت خانواده ‌های معزز شهدای عزیز همیشه به عنوان الگو جاوید خواهد ماند، افزود: شهدا سند افتخار ما هستند و ما به فرزندان و خانواده آنان افتخار می کنیم.

وی یادآور شد: در هرکشوری کسانی که به دفاع از کشور می پردازند داری ارزش خاصی هستند و کشور ما نیز مدیون شهدای گرانقدر می باشد.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان