خیرین مدرسه ساز مهمترین عامل تحقّق شعار سال در حوزه مدرسه سازی هستند
خیرین مدرسه ساز مهمترین عامل تحقّق شعار سال در حوزه مدرسه سازی هستند
مهندس حمیدرضا دادخواه رئیس اداره فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان نوسازی مدارس کشور طی سفر یکروز به استان گیلان ضمن حضور در جلسه ستاد برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان که در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزارشد، از اقدامات و فعالیت های ستاد برگزاری بیست و ششمین جشنواره استانی بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان؛ مهندس حمیدرضا دادخواه رئیس اداره فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان نوسازی مدارس کشور، روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۱۰ طی سفر یکروز به استان گیلان ضمن حضور در جلسه ستاد برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان که در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزارشد، از اقدامات و فعالیت های ستاد برگزاری بیست و ششمین جشنواره استانی بازدید نمود.

مهندس حمیدرضا دادخواه رئیس اداره فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش، افزود: سازمان نوسازی مدارس جشنواره های خیرین مدرسه ساز را بر اساس تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه؛ هیچ خللی نباید مانع فعالیت‌های دولت شود، در زمان مقرر ادامه می دهد.

وی خیرین مدرسه ساز را مهمترین عامل تحقق شعار سال در حوزه مدرسه سازی دانست و بیان داشت: خیرین مدرسه ساز همواره همراه و حامی ما بوده و رویکرد جهش مدرسه سازی با مشارکت مردم قطعاً با مشارکت آنان تحقق می یابد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه مدرسه سازی دستاورد بزرگ انقلاب در نظام تعلیم و تربیت می باشد، تاکید نمود: دستاورد های مدارس خیّرساز در مراسم جشنواره و نمایشگاه به درستی تشریح و تبیین شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر مسئولیت اجتماعی شرکت ها، کارخانه ها و بنگاه اقتصادی در مسیر مدرسه‌سازی، بیان داشت: نهادینه شدن این اتفاقات خوب می تواند انقلابی را در حوزه مدرسه‌سازی رقم بزند و روزنه‌ امیدی برای دانش‌آموزان ایجاد نماید.

گفتنی است حمیدرضا دادخواه ضمن حضور در جلسات ستاد برگزاری جشنواره در مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس گیلان، از محل برگزاری جشنواره نیز بازدید نمود.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان