مراکز واکسیناسیون کرونا با هدف تزریق دوز دوم از امروز در رشت بازگشایی می‌شود
مراکز واکسیناسیون کرونا با هدف تزریق دوز دوم از امروز در رشت بازگشایی می‌شود
معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: مراکز واکسیناسیون کرونا برای تزریق دوز دوم از فردا در رشت بازگشایی می‌شود.

 آبتین حیدرزاده امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت سراسر گیلان قرمز است اظهار داشت: تعداد کل بستری‌شدگان از ۲ هزار کاهش یافته اما این به معنی بهتر شدن وضعیت نیست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مورد گلایه‌مندی مردم برای تزریق دوز دوم واکسن در رشت افزود: ستاد کرونا امروز مصوبات خوبی در این زمینه داشت و به ما کمک خواهد کرد تا تزریق واکسن برای ۴۸ سازمان و نهاد که از وزارت بهداشت نامه داشتند را تا هفته آینده متوقف کنیم.

حیدرزاده عنوان داشت: بدین ترتیب تمام اهتمام خود را برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای شهروندان رشت می‌گذاریم لذا افراد منتظر بمانند تا با آن‌ها تماس گرفته و یا برایشان پیامک ارسال شود و از تجمع در مراکز واکسیناسیون بپرهیزند.

وی با تأکید بر اینکه همین تجمعات در محل واکسیناسیون عامل انتقال کرونا خواهد بود تصریح کرد: از فردا حداکثر تعداد مراکز با تعداد اندکی واکسن در رشت فعال خواهد شد تا در طی دو سه روز آینده صف تزریق دوز دوم واکسن در رشت خالی شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: پس از تزریق دوز دوم واکسن در رشت می‌‌توانیم از شنبه مطابق بقیه شهرستان‌های استان به حالت عادی برگردیم و زمان و مکان تزریق دوز اول و دوم با پیامک‌دهی به شهروندان رشتی اعلام خواهد شد.

  • منبع خبر : تسنیم