جلسه کمیته پیک سایی و بهینه سازی مصرف شرکت توزیع نیروی برق گیلان با حضور اعضا برگزار شد
جلسه کمیته پیک سایی و بهینه سازی مصرف شرکت توزیع نیروی برق گیلان با حضور اعضا برگزار شد
نشست هفتگی کمیته پیک سایی و بهینه سازی مصرف با حضور محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق گیلان بمنظور برنامه ریزی و تشریح اقدامات گذر از پیک تابستان سال جاری برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان– در این جلسه مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت تاکید کرد: اقدامات و مشوقهای ارزشمند و تاثیرگذاری در موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی برق از سوی وزارت نیرو وشرکت توانیر پیش بینی شده است و با اجرایی شدن این طرح‌ها و همراهی مشترکان، امکان گذر از شرایط سخت پیک مصرف در تابستان امسال، وجود دارد.

وی افزود: مشترکین بخش خانگی که الگوی مصرف را در ماه های گرم سال (خرداد تا شهریور) رعایت نموده و نسبت به سال قبل کاهش مصرف برق داشته باشند ، به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مبلغ ۵۰۰تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف دریافت خواهند کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان همچنین بر ایجاد مشوق و پیگیری جهت ترغیب ادارات، مراکز نظامی و اماکن دارای دیزل ژنراتور به تولید برق در فصل پیک وساعات اوج باری شبکه، تاکید کرد و گفت : وجود مولدهای اضطراری تامین برق در مراکز حساس وحیاتی آسیب پذیری ها را در ابعاد مختلف کاهش می دهد.

مهدیزاده گفت: شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز در استان با جدیت ادامه دارد و انتظار است شهروندان در صورت اطلاع، مراتب را با شماره گیری سامانه ۱۲۱ اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ویا در اپلیکیشن برق من ثبت و اطلاع رسانی کنند.

وی تصریح کرد:شناسایی مراکز استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال از طریق اطلاع رسانی مردمی، نظارت مراکز پایش صنعت برق، کنتورهای هوشمند و همچنین رصد دستگاه قضایی و انتظامی صورت میپذیرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان افزود:پایداری شبکه برق اولویت صنعت برق استان بوده و از تمام ظرفیت ها جهت مدیریت و پایداری شبکه برق در ایام پیک بار استفاده می شود.

وی خاطر نشان کرد : سیاست های مدیریت مصرف و پیکسایی باید بصورت مداوم با جدیت در سطح شرکت مورد پیگیری قرار گیرد تا با کمترین مشکل تابستان و فصل گرم پیش رو را پشت سر بگذاریم.

همچنین در این جلسه معاونین و مدیران حاضر در جلسه به ارائه عملکرد حوزه کاری خود برای پیک سایی و همچنین برنامه های پیش رو پرداختند .

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان