نگاه متعالی خیرین نسبت به دستگاه تعلیم و تربیت را باید خالصانه ستود
نگاه متعالی خیرین نسبت به دستگاه تعلیم و تربیت را باید خالصانه ستود
دکتر حسن محمدیاری نماینده مردم شریف شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال با مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در محل دفتر ایشان دیدار و در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام، کمبود فضاهای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز های مدارس گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ دکتر حسن محمدیاری نماینده مردم شریف شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال با مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در محل دفتر ایشان دیدار و در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام، کمبود فضاهای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز های مدارس گفتگو کردند.

در این دیدار مهندس دقیق ضمن ارائه گزارشی مختصر از اقدامات و فعالیت های اداره کل نوسازی مدارس استان در شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال، بیان داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر روند ساخت مدارس در گیلان شتاب بیشتری گرفته است.

 وی تصریح نمود: در سال های اخیر، خیران و نیکوکاران توجه ویژه ای به امر مهم مدرسه‌سازی داشته و نگاه متعالی آنان نسبت به دستگاه تعلیم و تربیت را باید خالصانه ستود.

مهندس دقیق با بیان اینکه شهرستان تالش در سال های اخیر از نعمت وجودی خیرین گرانقدر بسیار بهره مند بوده است، ابراز داشت: تلاش‌های خیرین ارجمند مدرسه ساز و اندیشه نیک آنان در رفع محرومیت از فضاهای آموزشی برای همیشه  به عنوان الگویی ماندگار در تاریج جاودان خواهد ماند.

 وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال، اذعان داشت: اولویت‌ این اداره کل تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره به ویژه پروژه‌های مشارکتی با خیرین است تا از این طریق بتوانیم فضا را برای افزایش مشارکت‌های مردمی در این عرصه بیش از پیش فراهم نمائیم.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان