استانداردسازی جایگاه های سوخت سی ان جی شهرداری رشت طبق استاندارد های ملی
استانداردسازی جایگاه های سوخت سی ان جی شهرداری رشت طبق استاندارد های ملی
علیرضا زارع رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با عرض تسلیت و ابراز همدری در حادثه انفجار جایگاه سی ان جی میدان گیل اعلام داشت نیسان فاقد معاینه فنی بوده.
 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، علیرضا زارع با تسلیت جان باختن یک نفر و ابراز همدردی با مصدومان حادثه انفجار یک دستگاه خودروی نیسان یخچال دار در جایگاه سوخت سی ان جی واقع در بلوار پایانه جنب ترمینال مسافری میدان گیل اظهار کرد: پس از حادثه و بررسی های به عمل آمده که با حضور سازمان ها و ارگان های مربوطه و همچنین متخصصان و کارشناسان امر به عمل آمد، مشخص شد خودروی مذکور فاقد معاینه فنی بوده و سیلندر گاز سی ان جی آن از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و یکسال و هشت ماه از تاریخ استفاده از آن گذشته است.
وی به استانداردسازی و به روزرسانی جایگاه های سوخت سی ان جی شهرداری رشت از خردادماه سال جاری طبق استانداردهای سازمان ملی استاندارد اشاره کرد و افزود: فعالیت جایگاه های سوخت سی ان جی واقع در نخودچر، گیل، دولت آباد و لاکان پس از استانداردسازی آغاز شده است.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با بیان اینکه استانداردسازی و به روزرسانی جایگاه های سوخت سی ان جی اتوبوسرانی و تازه آباد در مرحله پایانی قرار دارد، تصریح کرد: تاییدیه فعالیت جایگاه های سوخت سی ان جی و همچنین مراجعه خودروهای دارای گواهی سلامت و معاینه سیستم گازسوز حائز اهمیت است.
زارع یادآور شد: از تمام شهروندان انتظار داریم که در رعایت موارد ایمنی و استانداردسازی و نوسازی خودروهای گازسوز نهایت دقت و همکاری را داشته باشند تا شاهد چنین اتفاق های ناگوار و ناخوشایندی نباشیم.
  • منبع خبر : شهرداری رشت