واحد تولید خوراک دام و طیور در رشت بهره برداری شد
واحد تولید خوراک دام و طیور در رشت بهره برداری شد
سرپرست فرمانداری رشت در آخرین روز از هفته دولت یک واحد تولید خوراک آماده دام و طیور با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی را در شهرک صنعتی رشت افتتاح کرد.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ واحد تولیدی خوراک آماده دام و طیور با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرک صنعتی رشت با ظرفیت تولید سالانه ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن و اشتغالزایی ۳۵ نفر و زیربنای به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در طبقات با حضور مهندس عاشوری  سرپرست فرمانداری رشت، مدیران کل جهاد کشاورزی، شهرک های صنعتی و نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری رشت با گرامیداشت هفته دولت و با بیان اینکه این هفته به نام ۲ شهید دولت شهیدان رجایی و باهنر مزین شده و با تاکید بر الگوگیری از این شهدا اضافه کرد: در هفته دولت امسال تعداد ۲۴۸ پروژه با اعتبار ۲۳۰۵ میلیارد تومانی در شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۲۲۲ پروژه دولتی و ۲۶ طرح بخش خصوصی هستند.

وی با بیان اینکه با افتتاح پروژه‌های هفته دولت ۱۳۵۱ فرصت شغلی ایجاد می شود که ۱۰۶۲ اشتغال موقت و ۲۸۹ اشتغال دائم است، گفت: از مجموع پروژه‌های افتتاح شده امسال، ۲۲۲ پروژه با هزینه کرد ۱۳۱۹ میلیارد تومان متعلق به بخش دولتی و ۲۶ طرح با اعتبار ۹۸۶ میلیارد تومان متعلق به بخش خصوصی است.

عاشوری با بیان اینکه دولت مردمی ایران قوی از زمانی که مسئولیت اجرایی کشور را عهده دار شد تلاش کرد تا با اقدامات و عملکردها امیدآفرینی را در مردم احیا کند، تصریح کرد: به عنوان یک مدیر تراز انقلابی این مسئولیت امانتی است که باید این فرصت را برای خدمت صادقانه به مردم غنیمت بدانیم، مردم ایران بهترین ملت دنیا هستند.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت