بازدید رییس کل دادگستری گیلان از انبار اموال تملیکی استان
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از انبار اموال تملیکی استان
رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی از انبار اموال تملیکی گیلان بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی از انبار اموال تملیکی گیلان بازدید نمودند.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه علی رغم تذکرات و تاکیدات در خصوص تعیین تکلیف اموالی که احکام آن صادر شده است اظهار داشت: متاسفانه در انبارها هنوز هم اموالی دیده می شود که در حال رسوب و فاسد شدن است.

وی در مورد رسوب و فساد اقلام سلامت محور تصریح کرد: باید هرچه زودتر نسبت به معدوم سازی کالاهایی که ماندگاری آن سلامت مردم را به مخاطره می اندازد اقدام نمود.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه برخی کالاها و موتورهایی که کشف شده و در انبارها ضبط و نگهداری می شود دارای نواقص و ایراداتی است گفت: کارگروهی تشکیل شده است تا مشخص شود که این اقلام از ابتدا ناقص بوده اند و یا در مدت زمان نگهداری در انبارها قطعاتی از آن جدا شده است.

وی با بیان اینکه برخی پرونده ها در دادسرا، تعزیرات و یا محاکم در حال رسیدگی است افزود: لیست اموال پرونده ها مشخص گشته و دستورات ویژه ای دراین خصوص صادر شده و تعداد زیادی از آنان تعیین تکلیف شده است.

دادستان مرکز استان گفت: برخی اقلام مانند کالاهای بیمارستانی و البسه پس از دریافت تاییدیه سلامت از سازمان علوم پزشکی به نهاد های حمایتی تحویل داده خواهد شد.

فلاح میری در پایان خاطر نشان کرد: ضابطین کاشف پس از کشف بلافاصله اقلام قاچاق را به سازمان اموال تملیکی تحویل و حسب مورد در اسرع وقت پرونده به تعزیرات یا دادسرای مربوطه گزارش گردد.

  • منبع خبر : دادگستری گیلان