نشست تخصصی ارزیابی عملکرد برنامه سازمان ملی زمین و مسکن در گیلان
نشست تخصصی ارزیابی عملکرد برنامه سازمان ملی زمین و مسکن در گیلان
پایش برنامه های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در استان گیلان با حضور معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در گیلان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( گیلان)، هادی رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از برگزاری نشست تخصصی ارزیابی عملکرد برنامه سازمان ملی زمین و مسکن و بررسی روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان خبر داد وگفت: همزمان با حضور تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در گیلان برنامه اجرایی استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود:  بررسی آخرین وضعیت تامین زمین برپایه اطلاعات ثبت و بارگذاری‌شده در بانک زمین، بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آماده‌سازی شده یا آماده ساخت، بررسی آخرین وضعیت اراضی شناسایی شده برای منابع درآمدی اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اهم مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

رحمانی ادامه داد: همچنین در این جلسه برنامه‌های استان در خصوص مولدسازی و مشارکت مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان همچنین تصریح کرد: گزارش این پایش برای رفع ایرادات احتمالی و تسریع در انجام امور به سازمان ملی زمین و مسکن و وزارت راه و شهرسازی ارائه می شود.

گفتنی است در این سفر، غلامعباس نظرخانی مدیرکل دفتر حقوقی و قراردادها، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن را همراهی کردند.

  • منبع خبر : راه و شهرسازی گیلان