تمام توان‌ها برای اتمام و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و فنی نظام سلامت گیلان به‌کار گرفته شود
تمام توان‌ها برای اتمام و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و فنی نظام سلامت گیلان به‌کار گرفته شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به گام‌های بلند نظام سلامت در جهت توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان و آموزش، گفت: تمام توان‌ها برای اتمام و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و فنی نظام سلامت گیلان به‌کار گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ عصر چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دیگر اعضا در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست آخرین وضعت طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت، درمان و فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نیازمندی‌ها و همچنین تمهیدات لازم برای اتمام آن‌ها موردبررسی قرار گرفت.

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به اتمام چندین طرح عمرانی و فنی در نظام سلامت، اظهار کرد: اقدامات انجام‌شده در راستای ارتقای سلامت استان کافی نیست و باید تلاش‌ها مضاعف شود.

وی با اشاره به اقدامات مصرانه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در طرح‌های نیمه‌تمام، افزود: اولویت نخست ما اتمام طرح‌های عمرانی و بهره‌برداری مردم از آن‌ها است و در این مهم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم و همه باید تمام توان خود را برای بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و فنی نظام سلامت استان به کار بگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به گام‌های بلند نظام سلامت در توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی، گفت: خرید رادیوتراپی، ساخت بونکر، بهره‌برداری از دستگاه های MR ، CT اسکن و بسیاری از دستگاه‌های سرمایه‌ای تنها بخشی از اقدامات دانشگاه طی یک سال اخیر است.

گفتنی است؛ طرح‌های عمرانی و فنی خیّرساز دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست از دیگر مواردی بود که در نشست امروز مطرح و پیشرفت فیزیکی آن ها بررسی شد.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان