تیم های ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان به المپیاد کشوری این سازمان اعزام می گردند
تیم های ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان به المپیاد کشوری این سازمان اعزام می گردند
در راستای تحقق اهداف فرهنگی اجتماعی سازمانی و با هدف افزایش نشاط و امید و تقویت روحیه و سلامت مستمری بگیران ، تیم های ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان در المپیاد ورزشی کشور شرکت خواهند کرد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی بازنشستگان در سال جاری همزمان با دهه فجر و به میزبانی استان کرمان در هفت رشته برگزار میگردد افزود تیم های آقایان و خانمهای بازنشستگان کارگری استان گیلان در رشته های دارت ، شنا ، شطرنج ، تنیس روی میز و تیراندازی با تفنگ بادی ، فوتبال دستی و بدمینتون در سالجاری در این رقابتها شرکت خواهند نمود .

وی با بیان اینکه اولین دوره المپیاد ورزشی بازنشستگان در سال ۱۳۹۳ به میزبانی استان گیلان و در شهرستان بندرانزلی برگزار گردیده است خاطر نشان ساخت در دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا و با هدف حفظ سلامتی بازنشستگان این رقابتها برگزار نشده و امیدواریم امسال با شروع مجدد این المپیاد ، اهداف طرح در راستای افزایش نشاط و شادابی و امید آفرینی و تقویت روحیه و سلامت این قشر محقق گردد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان افزود : حدود ۲۰ نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان در بخشهای کارگری و همکاران در دو گروه خانمها و آقایان به این رقابتها اعزام خواهند شد .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان