فعالیت کلیه واحدهای شرکت گاز گیلان با کمترین نفرات
فعالیت کلیه واحدهای شرکت گاز گیلان با کمترین نفرات
جلسه کمیته سلامت شرکت گاز استان گیلان به ریاست مدیرعامل شرکت و با حضور اعضای هیئت مدیره و کمیته سلامت در خصوص تصمیم گیری جهت تعطیلی ادارات گاز برگزار شد.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه کمیته سلامت ضمن مطرح نمودن بخشنامه صادره دولت مبنی بر تعطیلی ادارات و کاهش حداکثری پرسنل ادارات گاز عنوان کرد: روند خدمت رسانی به مردم نباید تعطیل شود.

وی با ضروری برشمردن اجرای بخش نامه صادره بیان کرد: به جز شغل های کشیک و نوبت کاری مانند امداد و حراست، کلیه نفراتی که به تشخیص روسای واحدها و ادارات، دارای کار ضروری نیستند نیاز به حضور در محل کار نمی باشد.

مهندس اکبر در همین راستا اظهار داشت: همکارانی که دارای بیماری زمینه ای و همچنین پرسنلی که دارای علائم مشابه بیماری کرونا هستند نیز از حضور در اداره معاف بوده و نباید در اداره حاضر شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه فعالیت کلیه واحدها باید با کمترین نفرات به پیش برود اظهار داشت: همه نفراتی که در طول این هفته در محل کار حضور ندارند باید به صورت برخط و کاملا هوشیار آماده خدمت رسانی به مردم باشند.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از همکاری شایسته استانداری و فرمانداری ها درخصوص ارائه مجوز تردد برای خودروهای شرکت گاز گفت: ماهیت بسیاری از مشاغل شرکت به نحوی است که نیازمند تردد بین شهری می باشند.

مهندس اکبر در خاتمه با اشاره به راه اندازی بستر غربالگری کرونا به آدرس www.nocorona.ir از همه همکاران درخواست نمود تا با مراجعه هفتگی به این سایت، وضعیت سلامت خود را مورد ارزیابی قرار داده و ثبت نمایند.

  • منبع خبر : شرکت گاز استان گیلان