دیدار سرپرست شهرداری رشت با مدیرعامل تیم فوتبال داماش گیلان
دیدار سرپرست شهرداری رشت با مدیرعامل تیم فوتبال داماش گیلان
یوسف یزدانی در دیدار با مدیرعامل تیم داماش گیلان گفت : شهرداری رشت از ورزش و بخصوص تیم های فوتبالی شهر حمایت میکند.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد خبـر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت ، یوسف یزدانی در دیدار با مدیرعامل تیم داماش گیلان گفت : شهرداری رشت از ورزش و بخصوص تیم های فوتبالی شهر حمایت میکند.
در این دیدار سید مهدی آقازاده ، مدیر عامل تیم فوتبال داماش گیلان با شرح کلیاتی از مشکلات و دغدغه های موجود در باشگاه داماش خواستار ادامه توجهات مسئولان شهری و حمایت از این تیم شد.
سرپرست شهرداری رشت با ذکر این مطلب که ورزش فوتبال، پرمخاطب ترین رشته ورزشی در بین شهروندان است گفت : شهرداری رشت همواره از گذشته تاکنون حامی مالی و معنوی تیم های ورزشی شهر رشت بوده است.
یوسف یزدانی گفت : دغدغه های شهروندی در راستای موفقیت‌ها و صعود تیم های فوتبال رشت بسیار بالاست و مجموعه مدیریت شهری رشت بر این امـر واقف است.
یزدانی گفت : ورزش بعنوان سالم ترین فعالیت شهروندی در جوامع شمرده شده و شهرداری رشت در صدد است تا به موازات حمایتهایی که در ادوار گذشته از تیم سپیدرود رشت داشته، از تیـم مردمی و پرطرفدار داماش گیلان نیز حمایت و پشتیبانی نماید.
سرپرست شهرداری رشت در باب حمایت از تیم داماش گیلان قولهای مساعد داد و گفت : امیدواریم شاهد موفقیتهای روز افزون دو تیم سفیدرود و داماش گیلان و ایجاد روحیه نشاط در بین شهروندان رشت باشیم.
  • منبع خبر : شهرداری رشت