تمام تلاش دانشگاه کاهش دغدغه دانشجویان است
تمام تلاش دانشگاه کاهش دغدغه دانشجویان است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه مشکل دانشجو، مشکل دانشگاه است و این مشکلات در سایه تعامل، برنامه‌ریزی و همت حل شدنی است، تصریح کرد: تمام تلاش هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به کاهش دغدغه دانشجویان در مسیر آموزش معطوف شده است.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کارگاه آموزشی دستیاران جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن همایش‌های دانشکده پزشکی، اظهار کرد: این دانشگاه دارای هفت دانشکده و هشت مرکز آموزشی درمانی است.
وی با اشاره به استعداد و توانمندی بالای نظام آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود: این دانشگاه هر ساله فارغ‌التحصیلان بنام و متخصص را در کشور تربیت می‌کند و سهم قابل توجهی از پذیرفته‌شدگان در آزمون دانشنامه از فارغ‌التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اقدامات دانشگاه در جهت ارتقای نظام آموزشی به ویژه در موضوع رفاه دانشجویان، گفت: برای اولین بار آزمون برد تخصصی و فوق تخصصی در استان برگزار شده و حداقل حقوق رزیدنت‌های دانشگاه را به حد دریافتی پزشکان عمومی ارتقا داده‌ایم.
دکتر آشوبی بر ضرورت پرهیز از اتلاف وقت در حواشی، تاکید کرد و افزود: دانشگاه محل تحصیل، پرورش و تربیت متخصص است و باید از  اتلاف وقت در حواشی که موجب تضییع حقوق ذینفعان و دانشگاه می‌شود، خودداری کرد.
وی با بیان اینکه مشکل دانشجو، مشکل دانشگاه است و این مشکلات در سایه تعامل، برنامه‌ریزی و همت همه جانبه، حل شدنی است، تصریح کرد: تمام تلاش هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به کاهش دغدغه دانشجویان در مسیر آموزش معطوف شده است.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان