برگزاری جشن عبادت و تکلیف برای فرزندان کارکنان نفت گیلان
برگزاری جشن عبادت و تکلیف برای فرزندان کارکنان نفت گیلان
آیین جشن عبادت و تکلیف برای فرزندان کارکنان نفت گیلان عصر دوشنبه ، ۱۴ بهمن با حضور خانواده ها و سخنرانی حجت الاسلام حضرت حجت امام جماعت این شرکت برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : در این آیین ۱۴ نفر از فرزندان نومکلف کارکنان پخش فراورده های نفتی به همراه خانواده های خود حضور داشتند .

حجه الاسلام حضرت حجت در این آیین سن تکلیف را یک جایگاه دانست و گفت :” اینکه فرزندی به این جایگاه می رسد یعنی علاوه بر تحولات جسمی عیان، یکسری تحولات روحی نیز باید در خود پرورش دهد .”

وی سن تکلیف را برای انسان نقطه عطفی دانست که هم حقوقی برای فرد در زندگی و اجتماع محقق می شود و هم مسئولیت و تکالیفی بر گردن او گذاشته می شود که موظف به رعایت آنهاست . وی همچنین افرادنو مکلف را  مخاطبین خدا در قران کریم خواند و گفت ؛ “بایدها و نبایدهایی که خداوند در قران بدانها امر و یا از انها نفی فرموده از ورود افراد به سن بلوغ به این افراد واجب می گردد .” مجتبی شکوری ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، همچنین با تبریک به کارکنان و فرزندانشان برای ورود به این سن و آغاز پذیرش مسئولیت دینی، توفیق انان را در پناه خدا در کار و زندگی خواست.

در پایان این آیین که با همکاری ستاد اقامه نماز و روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزارشد ؛ فرزندان نو مکلف کارکنان با هدایا و لوحهایی تجلیل شدند .

جشن ۶

جشن ۴
جشن ۳
جشن ۲
جشن ۱

  • منبع خبر : شرکت نفت گیلان