همکاری ادارات کل پست و صمت استان گیلان در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی
همکاری ادارات کل پست و صمت استان گیلان در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی
در دیدار مدیران کل پست و صمت استان بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی با استفاده از ظرفیت لجستیک پست تأکید شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل پست گیلان، صبح ۳۰ شهریور ماه ، تیمور پورحیدری مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان ضمن حضور در اداره کل پست استان گیلان و دیدار با محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان بر استفاده از ظرفیت های پست برای ارائه خدمت به مردم تأکید کرد.

در این جلسه که معاونین و کارشناسان دو سازمان حضور داشتند ، مدیر کل پست گیلان ضمن ارئه توضیحاتی پیرامون فرآیند اجرایی سرویس احراز نشانی به مزایای استفاده از این سرویس در صدور مجوزها اشاره کرد و افزود : با استفاده از از این سرویس ضمن انطباق نشانی ذینفعان امکان ایجاد شفافیت و صحت سنجی آدرس اعلامی متقاضیان وجود خواهد داشت .
هوشنگی احصاء اطلاعات آنی از مکان استقرار معادن ، گشتارگاه ها ، واحدهای تولیدی و صنعتی بر اساس مختصات جغرافیایی و نقشه های پارسل بندی شده را به منظور کمک به اتخاذ تمهیدات نظارتی ، از دیگر مزایایی پایگاه داده املاک “جی نف” برشمرد .
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت و توانمندی فعالان حوزه تجارت الکترونیک در استان گیلان افزود : « پست گیلان توانست با استفاده از همین ظرفیت و هم افزایی در فعالین حوزه های فناورانه و دانش بنیان نسبت به راه اندازی اولین پلتفرم واسط پستی بومی در گیلان اقدام نماید . »
هوشنگی اضافه کرد : این واسط پستی می تواند بعنوان درگاهی در اختیار تولید کنندگان و مشاغل خرد خانگی برای فروش و ارسال محصولات به اقصی نقاط کشور قرار گیرد .
مدیر کل پست گیلان در ادامه تصریح کرد : «مجموعه های فعال در زمینه فروش الکترونیکی که از وزارت صمت اقدام به اخذ مجوز نماد الکترونیکی ( ای نماد ) می کنند ، می توانند در تعامل با پست نسبت به استفاده از ظرفیت لجستیکی آن اقدام نمایند . »
پورحیدری مدیر کل صمت استان گیلان در این جلسه استفاده از بستر پست را سبب ایجادشفافیت ، افزایش بهره وری ، تسریع در امور و جلوگیری از سرگردانی مردم در فرآیندهای اداری بیان کرد و اظهار داشت :« بهره گیری از سرویس های بروز شرکت پست افزایش سطح رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت؛ لذا اداره کل صمت گیلان در بکارگیری ظرفیت پست به منظور تسریع در امور اجرایی استقبال می کند .»
وی بر لزوم گسترش تعامل معاونین و کارشناسان دوسازمان جهت پیشبرد اهداف تأکید کرد.

  • منبع خبر : پست گیلان