بازدید استاندار گیلان از غرفه اداره کل تامین اجتماعی گیلان در نمایشگاه هفته دولت
بازدید استاندار گیلان از غرفه اداره کل تامین اجتماعی گیلان در نمایشگاه هفته دولت
در اولین روز از هفته دولت و همزمان با آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای یکساله اخیر ، استاندار و جمعی از مسئولین و مقامات استان از غرفه اداره کل تامین اجتماعی گیلان بازدید نمودند .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در آئین افتتاح رسمی نمایشگاه دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم و معرفی خدمات دستگاههای اجرایی به اتفاق جمعی از همراهان از غرفه اداره کل تامین اجتماعی استان بازدید نمود .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در این بازدید با ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات و فعالیتهای این سازمان در مسیر خدمتگزاری ، اظهار داشت : در یکساله استقرار دولت سیزدهم شاهد رشد ۴/۸ درصدی جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در گیلان بوده ایم بگونه ای که یک میلیون و دویست و شصت هزار نفر افراد تحت پوشش در پایان خردادماه ۱۴۰۰ به یک میلیون سیصد و بیست و یک هزار نفر افزایش یافته است .

وی با اشاره به رشد ۲/۳ درصدی بیمه شدگان اجباری و افزایش چشمگیر ۴۳/۵ درصدی بیمه شدگان گروه حرف و مشاغل آزاد در یکسال اخیر ، اذعان داشت : در این بخش تعداد ۶۸۳۹۰ نفر بیمه شده استان به ۹۸۱۹۳ نفر افزایش یافته است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر ماموریت اصلی این سازمان در توسعه و گسترش پوشش بیمه ای به اقشار مختلف ، فرهنگ بالای مردمان استان را در استقبال از این مهم یک اصل تاثیرگذار برشمرده و خاطر نشان ساخت بیمه های زنان خانه دار و دانشجویان از جمله مواردی است که در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی سازمان ، فرصتی مناسب برای بهره مندی شهروندان از پوشش های تعهداتی تامین اجتماعی را فراهم میسازد .

استاندار گیلان با قدردانی از تلاشهای انجام شده ، خواستار انتشار این دستاوردها و اطلاع رسانی وسیع به مردم برای استفاده همگانی گردید .

دکتر امام پناهی فرماندار شهرستان رشت ، دکتر خیرخواه مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان و جمعی دیگر از مسئولین ، استاندار گیلان را در این بازدید همراهی مینمودند .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان