تشویق و تکریم از فرزندان همکار در عرصه نماز
تشویق و تکریم از فرزندان همکار در عرصه نماز
جلسه اهدای جوایز به فرزندان همکار با حضور مدیر کل ، معاون برنامه ریزی و منابع ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و دبیر شورای فرهنگی و جمعی از والدین فرزندان همکار در سالن جلسات اداره کل شیلات گیلان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شیلات گیلان: در ابتدای جلسه آقای خانزاده دبیر شورای فرهنگی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تشکر از مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، مدیر کل و دست اندرکاران برگزاری مسابقه کتابخوانی تفسیر نماز ویژه فرزندان همکار اثر حجت الاسلام قرائتی و همچنین تشکر از خانواده ها بدلیل راغب نمودن فرزندان جهت شرکت در مسابقات فرهنگی (مسابقه کتابخوانی نماز) بیان داشتند: اگر ما عبادت می کنیم، نماز می خوانیم، نماز از باب اطاعت ما است ولی عبادت این است که آدم برای مردم گامهای مؤثری بر دارد که رضای خدا در آن باشد تا بتواند نماز خود را بعنوان جایگاه حقیقی داشته ، معنی ببخشد.

در ادامه مهندس مدبری مدیر کل شیلات گیلان ضمن تشکر از حاج آقا ملارودی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه اظهار داشتند: اگر قرار است کشوری توسعه پیدا کند یا توسعه یافتگی را داشته باشیم با نگاه جدید حتما می بایست در بستر فرهنگی کار کرد. مسئولیت این بستر فرهنگی شاید اختصاصی با حوزه شیلات نداشته باشد این مسئولیت بیشتر بر می گردد به دانشگاهها ، آموزش و پرورش ، حوزه ها ی علمیه ، سازمان تبلیغات ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با نامش عجین است ؛ ولی خب در هر حوزه ای این مسائل فرهنگی حتما مهم بوده که یک نهادی را با این نام و با این نگاه در تمام سازمانها دیده اند. البته فکر می کنم که حوزه بسیار مهمی است که به خوبی در اداره کل شیلات گیلان با حضور حجت الاسلام حاج آقا ملارودی و با نگاه عاطفه آمیز فرهنگی ساری و جاری در همه بخشها می باشد و این باعث می شود که ما بتوانیم در فضای خیلی تخصصی  و سختِ کاری با این زیر ساخت های فرهنگی که در شیلات گیلان وجود دارد ، از وجود ایشان (حاج آقا ملارودی) که همیشه بعنوان عامل تسریع و شتاب دهنده در امور بوده اند استفاده نماییم.

مدیر کل اظهار نمودند: ما با این نگاه می توانیم فرهنگ کتابخوانی را به همکاران  و خانواده هایشان ساری و جاری کنیم. خیلی از مسائلی که امروز ما داریم نداشتن مطالعه و آگاهی است و متاسفانه آمار کتابخوانی در کشور بسیار پایین بوده و این باعث شده که خیلی از جوانان ما به خیلی از مقولات فرهنگی ، دینی و مذهبی ما بیگانه باشند.

در ادامه مهندس مدبری از امور عقیدتی و فرهنگی که باعث ترغیب جوانان به فرهنگ کتابخوانی شده اند تشکر و قدردانی نمودند.

در پایان جلسه به برگزیدگان مسابقه هدایایی به رسم یادبود اهداء گردید.

  • منبع خبر : شیلات گیلان